مدیرعامل و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و هیئت همراه از املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر تکاب بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سعید رهبرسوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و حجت الاسلام والمسلمین نیساری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان طی یک هیئتی از املاک و موقوفات تکاب بازدید کرده و طی این بازدید با فرماندار، امام جمعه و اعضای شوارای اجرایی و کارکنان هلال احمر دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار مدیر و فرمانده بحران است

سعیدرهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، در دیدار با فرماندار تکاب گفت: فعالیت در این محل خود به گونه‌ای جهاد بوده و تکاب یکی از شهر‌های قانع است.

رهبر سوره بیان کرد: مدیر و فرمانده بحران هر شهرفرماندار بوده و هلال احمر بخشی از آن است و حمایت و پشتیبانی هرچه بیشتر باشد انجام عملیات نیز بهتر خواهد بود.

وی، تصریح کرد: ساختار کلی کشور به گونه‌ای است که هلال احمر شاخه‌های از مدیریت بحران است و در برخی از شهر‌ها از لحاظ نیرو و تخصص مشکلی نداشته و نیرو‌ها دارای تبحر خاص خود هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکیدکرد: باید به مردم و نیاز‌های آنان به خوبی و سریع پاسخ دهیم نیرو‌های عملیاتی همیشه در دسترس بوده و افتخار به همیاری و همکاری به مردم داریم.

وی، با تاکید براینکه هرچه بیشتر بعد حمایتی فرمانداری را داشته باشیم بیشتر شاهد پیشرفت خواهیم بود گفت: درسازمان همکاران را موظف به رابطه موثر با فرماندار‌ی داشته باشیم تا رابطه بهتری با مردم راشاهد باشیم.

رهبرسوره، گفت: پایگاه‌های تکاب ازجمله پایگاه مابین بلاغ که از پایگاه‌های فعال در استان نیازمند توجه خاص است.

وی، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر بودجه دولتی آنچنان نداشته و با درآمد‌های خود اقدام به برآورد سازی دخل و خرج خود می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابراز کرد: حوادث جاده‌ای از جمله مسایل حادثه ساز بوده که هلال احمر از جمله اولین‌های حاضر در محل است.

وی، با تاکیدبر توسعه شهرستان ها، بیان کرد: با توسعه شهرستان‌ها شاهد توسعه مرکز استان خواهیم بود البته آموزش که از جمله اهداف این سازمان است نیازمند تجهیزات بوده و دارای بودجه دولتی نبوده و هرچه بیشتر شاهد بودجه بیشتر باشیم جبران می‌کنیم.

سعیدی رئیس جمعیت هلال احمر تکاب، ابراز کرد: پایگاه مایین بلاغ نیازمند آب شیرین‌کن و لباسشویی هستیم.

وی، افزود: نمایندگی تخت سلیمان در این محل نیازمند حمایت‌هایی است البته درمانگاه باید احیا شود و وسعت این ساختمان بالا بوده و بیشتر هزینه‌های اضافی داشته باشیم هزینه‌های جانبی هم داریم.

تکاب، کمترین پشتیبانی بیشترین بازده کاری

فرماندار تکاب نیز در این جلسه بیان کرد: شاکله‌ی هلال احمر برخی شاخه‌هایی دارد که شاخص و متفاوت با دیگر ارگان‌ها و افراد شاغل است و فعالیت در این سازمان نصیب هر کسی نمی‌شود طبیعتا هر فردی قادر به فعالیت دراین ارگان نیست.
وی، افزود: شهرستان تکاب دارای بیشترین معادن در سطح استان بوده، اما کمترین توجه و پشتیبانی را به خود اختصاص داده است.

فرماندار تکاب، با تشکر از فعالیت‌های رییس جمعیت هلال احمر تکاب، ادامه داد: وی از هیچ‌گونه تلاشی کوتاهی نکرده و با کمترین هزینه بیشترین بازده را در این سازمان داشته که تنها نمود کوچکی از افراد شاغل در این ارگان مقدس است.

وی، عنوان کرد: به دلیل مسافت‌های طولانی که با پایتخت و مرکز استان داریم کمترین برخورداری و بیشترین آسیب را در استان شاهد هستیم و با همکاری و همیاری تمام مسئولان درصددهستیم تا حدودی از رخدادن حوادث جلوگیری کرده و درصورت رخداد بتوانیم در اولین فرصت بتوانیم پاسخگوی این حوادث باشیم.

فرماندار تکاب، تصریح کرد: مکاتبات در خصوص پایگاه‌های تخت سلیمان انجام شده و در حدودی اسکان در این محل انجام شده است و به دلیل گردشگر پذیر بودن منطقه حضور فیزیکی هلال احمر نیازمند بوده و تا در کمترین زمان در صورت وقوع حوادث حاضر شود.

وی، با اشاده به تجهیزات پایگاه مایین بلاغ، تاکید کرد: این منطقه از جمله گردنه‌هایی است که تمام زمان‌های سال فعال بوده که با وجود غیبت دیگر ارگان‌ها در این‌منطقه هلال احمر دائما در این محل حاضر است.

فرماندارتکاب، اظهار داشت: چتر همیاری و حمایت خود را از تکاب برنداریم چرا که این شهرستان از کمترین حمایت‌ها برخوردار است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.