بهره‌مندی ۱۵۸ خانوار مسیحی از خدمات کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت : این نهاد علاوه بر پیروان دین مبین اسلام از نیازمندان سایر اقلیت‌های دینی در سراسر استان حمایت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نوی میلادی از حضور ۱۵۸ خانوار مسیحی با جمعیتی نزدیک به ۲۶۸ نفر در جامعه تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت : این خانوارها در شهرستان‌های فریدونشهر، بوئین و میاندشت، شاهین‌شهر و منطقه جلفای شهر اصفهان ساکن هستند.

وی تاکید کرد : کمیته امداد اصفهان هیچ محدودیتی بر اساس دین و مذهب نیازمندان برای ارائه خدمات ندارد و علاوه بر پیروان دین مبین اسلام از نیازمندان سایر اقلیت‌های دینی در سراسر استان حمایت می‌کند. 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اضافه کرد : این خانوارها از کلیه خدمات کمیته امداد ازجمله مستمری ماهیانه مانند سایر مددجویان بهره‌مند هستند.

متین پور یادآور شد : اکثر این خانوارهای نیازمند را سالمندانی تشکیل می‌دهند که یا در روستاها سکونت دارند و یا با مهاجرت فرزندان خود به خارج از کشور و ورود به دوران پیری بدون درآمد مانده‌اند و زندگی خود را با کمک‌های کمیته امداد و خیران می‌گذرانند.

انتهای پیام/م

پیروان همه ادیان از خدمات کمیته امداد اصفهان بهره‌مند هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار