توقیف 132دستگاه وسیله نقلیه متخلف در كهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج گفت: ازابتدای آذرماه با اجراي 3طرح انضباط ترافيكي در اين شهرستان132 وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ ها شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامی کهنوج گفت: از ابتداي آذرماه سال جاری تاکنون در راستاي انضباط بخشي ترافيكي، سه طرح ارتقاء امنيت با هدف برخورد با خودروهای متخلف در اين شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ها ماموران انتظامی و پليس راهور با گشت زني هدفمند و استقرار در نقاط از پيش تعيين شده82دستگاه خودرو و50دستگاه موتورسیکلت متخلف را به علت نداشتن مدارك رانندگي و انجام رفتارهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ كردند.

سرهنگ بهرامی بيان داشت: در اين مدت در مجموع بیش از2هزاردستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامي کهنوج در پايان با اشاره به استمرار طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ترافيكي به منظور پيشگيري از جرائم و همچنين كاهش سوانح رانندگي خاطرنشان كرد: هدف پليس برقراري نظم و امنيت در همه زمينه ها است و در اين راستا ساير نهادها و مردم نيز بايد به خوبي ايفاي نقش كنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار