مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های رژیم صهیونیستی + فیلم

پدافند هوایی ارتش سوریه به مقابله با موشک‌های رژیم صهیونیستی در حریم هوایی دمشق برخاست.

مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های مهاجم در حریم هوایی دمشق + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد: پدافند موشکی ارتش سوریه از مقابله با اهداف (موشک‌های) مهاجم در حریم هوایی حومه غربی دمشق خبر داد.

شبکه تلویزیونی العالم نیز از شنیده شدن صدای شلیک موشک‌ها و مقابله سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با آن در مناطق مختلفی از دمشق خبر داد.

­ العالم در خبری به نقل از خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین در حریم هوایی دو منطقه "النبطیه" و "التفاح" در جنوب لبنان به پرواز درآمدند و دیوار صوتی را شکستند. به گزارش این شبکه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین هنگام پرواز در حریم هوایی منطقه "صور" و مناطق اطراف آن در جنوب لبنان اقدام به پرتاب بالن‌های حرارتی کردند.

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه از مجموع ۱۰ موشک شلیک شده از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوی مناطقی در حومه دمشق، ۸ موشک توسط سامانه دفاع هوایی ارتش سوریه منهدم شد تأکید کرد فرودگاه المزه هدف هیچ حمله‌ای قرار نگرفته است.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز از پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز صیدا در جنوب لبنان و شکستن دیوار صوتی خبر داد.

المیادین در خبری فوری به نقل از منابع آگاه لبنانی گزارش داد: حملات هوایی سه شنبه شب علیه سوریه توسط سه جنگنده اسرائیلی صورت گرفت. این سه جنگنده که از جانب جنوبی آب‌های منطقه‌ای لبنان به سوی منطقه "بقاع مرکزی" حرکت کرده بودند، یک مرکز نظامی را در حومه غربی دمشق هدف قرار دادند.

­شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: حمله موشکی به حومه غربی دمشق از طریق حریم هوایی لبنان صورت گرفته و سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک‌های مهاجم را رهگیری و منهدم کرده است.

شبکه تلویزیونی المنار نیز در خبری فوری به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش اسرائیل مقابله با یک فروند موشک ضد هوایی شلیک شده از سوی خاک سوریه را تأیید کرد.


بیشتر بخوانید: سلاح‌هایی که پرده از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از تروریست‌ها برمی‌دارد + فیلم 


انتهای پیام/
 

حمله رژیم اشغالگر قدس به سوریه + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۵ دی ۱۳۹۷
پس اس 300 کجاست ؟
آخرین اخبار