دبیر ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان:

۱۶ اجلاسیه و همایش بامحوریت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان برگزار می‌شود

دبیر ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان گفت: تاکنون هشت اجلاسیه شهدا با محوریت کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان در شهرستان‌ها برگزار شده و طی چهار ماه آینده شش اجلاسیه دیگر برگزار می‌شود.

۱۶ اجلاسیه و همایش بامحوریت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان برگزار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جمشید آزادی پور شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان، اظهار داشت: همچنین تا زمان برگزاری کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان که قرار است در اردیبهشت سال آینده برگزار شود، هشت همایش ویژه شهدا نیز با محوریت همین کنگره برگزار می‌شود.

وی افزود: بعد از برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در سال ۹۴، طی سه سال گذشته برنامه، همایش و یادواره‌های بسیاری در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در سطح کردستان برگزار شده است.

دبیر ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان ادامه داد: برگزاری هزار و ٤٠٠ یادواره شهدا در سطح استان، برگزاری ١١٠ مورد همایش آبروی محله، برگزاری هشت اجلاسیه شهرستانی و برگزاری مجمع ملی یاد یاران با حضور سرداران دوران دفاع مقدس کردستان از برنامه‌های شاخص در این زمینه بوده است.

آزادی پور با بیان اینکه در این مدت ٥٠ عنوان کتاب نیز در خصوص زندگی شهدا تدوین شده است، یادآور شد: یک هزار زندگی نامه شهدا نیز تدوین و گردآوری شده است و این آمادگی را داریم که زندگی نامه هر پنج هزار و ۴۰۰ شهدا را نیز تدوین و جمع آوری کنیم.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه شهدا بر گردن همه حق دارند و همه مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: همه دستگاه‌های استان باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها خود بهره گرفته تا بتوان تولیداتی فاخر و در خور شان شهدای کردستان را تولید کرد و همه باید با جدیت بیشتری پای کار بیایند.

انتهای پیام/ز

کنگره شهدا در کردستان برگزار می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.