مانور زلزله در اراک همزمان با سالگروز زلزله بم

سالگرد زلزله بم مانور زلزله در کوی صادقیه اراک برگزار شد.

مانور زلزله در  اراک همزمان با سالگروز زلزله بم به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مانور زلزله به مناسبت ۵ دی ماه سالگرد زلزله بم که به عنوان روز ایمنی و کاهش بلایای طبیعی نامگذاری شده در منطقه کوی صادقیه اراک با حضور دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.

بختیاری فرماندار اراک در حاشیه این مانور در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: در این مانور به صورت فرضی زلزله ۶ ریشتری در کوی صادقیه اراک گزارش داده شده و بلافاصله دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی به محل حادثه اعزام شدند تا به آسیب دیدگان امدادرسانی کنند و کنترل اوضاع را در دست بگیرند.

بختیاری افزود: هدف از برگزاری این مانور ارتقا سطح آمادگی اعضاء مدیریت بحران شهرستان اراک است تا در شرایط بحرانی آمادگی کامل را داشته باشند و با حضور نیرو‌های امنیتی ضمن امدادرسانی به موقع و مطلوب، محل حادثه در کنترل کامل قرار بگیرد.

این مانور ساعت ۹ صبح امروز در کوی صادقیه اراک شروع شد و ضمن شرکت مردم در این مانور، دانش آموزان دبستان روشنگر که در این منطقه قرار دارد هم آموزش‌های لازم را در زمینه ایمنی در شرایط زلزله فرا گرفتند.

انتهای پیام / ج

گرامیداشت سالگرد زلزله بم با مانور زلزله در کوی صادقیه اراک

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.