مدیرکل بحران استانداری استان مرکزی:

دستگاه‌ها برای فصل زمستان آماده باشند/ رئیس کل دادگستری استان مرکزی:موضوعات مطرح شده حاکمیتی است

مدیرکل بحران استانداری استان مرکزی گفت:دستگاه‌ها موظفند تا با آمادگی کامل، آموزش و فرهنگ سازی، را در دستور کار قرار دهند تا در مواقع اضطرار پیشگیری و مقابله با حوادث به خوبی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی با حضور اعضاء و مسئولان مربوطه برگزار شد و وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس، آمادگی برای خطر در استان و برگزاری مانور‌ها بررسی شد.

در این جلسه درباره مواردی همچون افزایش ضریب نفوذ بیمه زلزله و حوادث، آمادگی دستگاه‌ها برای فصل زمستان و پیگیری جدی‌تر مسائل ایمنی و همچنین وضعیت سیستم‌های گرمایش مدارس هم بحث و تبادل نظر شد.

غیاثی مدیرکل بحران استانداری استان مرکزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  از تبیین و تشریح برنامه‌های هفته ایمنی گفت و افزود: ۵ دی ماه روز ملی کاهش بلایای طبیعی است و اگرچه این موضوع نمادین است، اما دستگاه‌ها موظفند تا با آمادگی کامل، آموزش و فرهنگ سازی، را در دستور کار قرار دهند تا در مواقع اضطرار پیشگیری و مقابله با حوادث به خوبی صورت گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این نشست گفت: موضوعات مطرح شده حاکمیتی است و باید به مسائل نگرش همه جانبه داشت تا تمام مردم از مزایای مباحث و مصوبه‌ها بهره‌مند شوند.

زندیه وکیلی معاون عمرانی استاندار هم با تاکید بر فراگیر شدن بیمه‌های حوادث و مشوق‌های بیمه‌ای گفت: از مسئولان دستگاه‌ها خواسته شده است تا موارد مطرح شده را پیگیری کنند و در این هفته که هفته ایمنی نام گرفته، در زمینه‌های مختلف اجتماعی فرهنگ سازی شود.

بررسی وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس  استان مرکزی درجلسه مدیریت بحران

انتهای پیام / ج

موضوعات سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.