راه اندازی ICU بیمارستان تفرش تا ۲ هفته آینده /خود امدادی و دیگر امدادی مهمترین برنامه مدیریت بحران استان مرکزی

سرپرست فرمانداری تفرش از راه اندازی ICU بیمارستان تفرش تا ۲ هفته آینده خبرداد.

حمیدرضا فراهانی سرپرست فرمانداری تفرش درحاشیه  نشست ستاد حوادث و مدیریت بحران شهرستان تفرش  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: تا دو هفته آینده ICU در بیمارستان تفرش با ظرفیت یک الی دو نفر افتتاح می‌شود و مقرر شد یک مانور میدانی هم برای هماهنگی بیشتر اعضا برگزار شود.

فراهانی افزود: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان تفرش و اینکه در هنگام بارش برف امکان ریزش کوه وجود دارد مقرر شد در صورت تامین اعتبار یک ماشین کشنده کمر شکن با اعتبار استانی برای شهرستان تفرش در نظر گرفته شود وهمچنین قبل از فصل سرما لکه گیری‌ها انجام شود.

وی اضافه کرد: آمادگی کامل دستگاه‌ها به شکل کامل و بهینه ارائه خدمات مطلوب برای شهروندان و حضور دستگاه‌های اجرایی در صورت بحران مهمترین مصوبات این نشست بود.

خود امدادی و دیگر امدادی مهمترین برنامه مدیریت بحران استان مرکزی

غیاثی مدیر کل ستاد حوادث و مدیریت بحران استان مرکزی هم گفت: مهمترین برنامه ستاد مدیریت بحران استان آموزش خود امدادی و دیگر امدادی در بحث خانواده‌ها و مدارس است امیدواریم با آموزش اصولی بتوانیم سطح آسیب‌ها را کاهش دهیم.

غیاثی افزود: ادارات و سازمان‌های مربوط به ستاد حوادث تا ۲ سطح جانشین برای مواقع بحرانی جانشین معرفی کنند و افزود ما به دنبال سوخت‌های جایگزینی برای مواقع بحرانی برای نانوایی‌ها هستیم.

در جلسه ستاد حوادث و مدیریت بحران شهرستان تفرش که به منظور آمادگی در برابر خطرات و بیماری ها‌ی حاصل ناشی از فصل سرما تشکیبل شدمقاوم سازی ساخت و ساز‌های روستایی و احتمالات قطعی دوباره تیر‌های برقی که سابقه برف گرفتگی دارند، خطر شیوع آنفولانزای مرغی، آموزش دانش آموزان توسط هلال احمر مطرح شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.