خیرجوان سردشتی که می خواهد باز به هم نوعان خود زندگی ببخشد

یک جوان خیر سردشتی تصمیم به احداث اورژانس در روستای محروم خود کرده است.

خیرجوان سردشتی که می خواهد باز به هم نوعان خود زندگی ببخشدهادی وفا پور خیرجوان سردشتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  گفت: در ۲۴ آذر ماه سال گذشته متاسفانه در یک حادثه دلخراش تصادف پسر ۴ ساله ام به نام محمد از دست دادم که با پیگیری‌های انجام شده از سوی بیمه دیه پسرم به صورت کامل پرداخت شد و اکنون قصد دارم دیه پسرم را در راه خیری هزینه شود.

وی افزود: تصمیم بر آن گرفته‌ام تا با دیه پسرم، ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و حتی بیشتر از آن تا سقف ۳ میلیارد ریال برای احداث پایگاه امدادو نجات یا اورژانس ۱۱۵ هزینه کنم.

خیر جوان سردشتی با اشاره به اهداف نیت خود تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک منطقه مرزی زندگی می‌کنیم و روستای اسلام‌آباد در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر سردشت واقع شده و از لحاظ راه‌های دسترسی صعب العبور و نامناسب و زیر‌ساخت ها‌ی مناسب، محروم و کم برخوردار است، می‌خواهم یک پایگاه نزدیک روستا احداث شود که مشکلات مردم رفع شود.

وفا‌پور اذعان داشت: مردم منطقه نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و یک زمینی به مساحت ۱ هکتار و نیم برای احداث پایگاه تعیین و اهدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم منطقه در برخورد با حوادث ضعیف عمل می‌کنند و هیچگونه آموزشی ندیده‌اند ابراز امیدواری کرد با احداث این پایگاه مردم آموزش ببینند و همچنین مشکلات و حتی تلفات انسانی کاهش بیابد و مردم داغ دیده نشوند.

خیر سردشتی در پایان از مسؤولان خواست تا برای تسریع در کار و تسهیل در امورات اداری در راستای اهداف و نیات خیر کمک نمایند.

هادی وفا پور ۳۲ ساله اهل روستای اسلام آباد، پسرمحمد که پدرش سال ۹۳ در حین برداشت گردو از درخت افتاد و به دلیل مرگ مغزی، دو کلیه، قلب و کبد پدر را به چهار نفر اهدا کرد و اکنون قصد دارد با احداث اورژانس ۱۱۵ به هم نوعان خود کمک کند.
 
انتهای پیام/
 

احداث اورژانس در سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.