فیلم کوتاه ذبح به جشنواره فیلم کاستندورف صربستان راه پیدا کرد

فیلم کوتاه ذبح به کارگردانی آکو زندکریمی و سامان حسین پور و به تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان و انجمن سینمای جوانان سنندج به دوازدهمین دوره جشنواره فیلم کاستندورف صربستان راه یافت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، فیلم کوتاه ذبح ساخته سامان حسین پور و آکو زندکریمی به عنوان تنها نماینده ایران به دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کاستندورف در کشور صربستان راه یافته است.

در این دوره از جشنواره، این فیلم با آثاری از کشور‌های آمریکا، فرانسه، کانادا، ترکیه، اسپانیا، آلمان، لهستان، سوئیس، فیلیپین، سوریه، کوبا، روسیه، اسلواکی، نروژ و استرالیا به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره که توسط امیر کاستاریتسا پایه گذاری شده است هر ساله سینماگران برجسته جهان را دعوت می‌کند تا به عنوان داور یا مهمان ویژه حضور داشته باشند که از ایران تاکنون اصغر فرهادی، عباس کیارستمی، لیلا حاتمی و بهمن قبادی در این رویداد سینمایی حضور داشته اند.

گفتنی است فیلم کوتاه ذبح داستان خانواده‌ای است که برای گذراندن یک زمستان سخت باید تنها دارایی خود یعنی گاوشان را بفروشند، اما پسر خانواده از این تصمیم خوشحال نیست و گاو را فراری می‌دهد.

این فیلم پیش از این عنوان بهترین فیلم خارجی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های دانشجویی در بلغارستان و حضور و موفقیت در چندین جشنواره دیگر داخلی و خارجی را کسب کرده است.

دوازدهمین جشنواره جهانی فیلم «کاستندورف» صربستان از ۱۱ تا ۱۶ ژانویه (۲۱ تا ۲۶ دی ماه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

راهیابی فیلم کوتاه ذبح به جشنواره فیلم کاستندورف صربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.