معارفه فرماندار شوط با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین؛ مراسم معارفه «حسن عبدالهی اصل» به عنوان فرماندار شهرستان شوط برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شوط با حضور مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و حجت الاسلام جباری امام جمعه شوط، قایم مقام منطقه آزاد ماکو و معاونت مدیریت توسعه منطقه آزاد ماکو و مدیر کل حراست منطقه آزاد و جمعی از مدیران و روسای ادارات و معتمدین شهرستان "حسن عبدالهی اصل "به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

مصطفوی در جلسه شورای ادارای شهرستان شوط با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، گفت: باید در تکریم ارباب رجوع تلاش کنیم اگر امروز ما حرفی در دنیا برای گفتن داریم به خاطر پشتیبانی همین مردم است.

وی با بیان اینکه تا امسال وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم شد و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، اطهارداشت: انتظار داریم تمام مسئولان در هر جایگاهی که هستند عملکرد نظام را برای مردم تبیین کنند، حتماً در برنامه‌های دهه فجر از حضور مردم استفاده کنند و برنامه‌ها باید حول محور مردم اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی امروز وحدت ما را نشانه رفته است و از رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی ناراحت است لذا امروز از گروه‌های سیاسی انتظار می‌رود در زمینه رسیدن به وحدت و انسجام تلاش‌های مضاعفی داشته باشند.

مصطفوی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا علیه کشورمان افزود: دولت، تدابیر لازم را برای مقابله با اثرگذاری این تحریم‌ها در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه پذیرفتن مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق الهی است، بیان کرد: برخی افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به خدمتگزاری مردم مشغول شوند و شرایط به گونه‌ای برای این افراد فراهم می‌شود که در چارچوب نظامی که احکام حیات بخش و فروزان اسلامی در آن حاکم است، تحت لوای قرآن کریم و درس گرفتن از زندگی ائمه اطهار (ع) خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ایجاد تعامل و همصدایی و همفکری در شهرستان را نتیجه کار خوب فرماندار دانست و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که انتقاد سازنده باید پذیرفته شود و از تخریب پرهیز شود.

وی به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و یادآور شد: اگر مدیران تلاش مضاعف کنند می‌توانیم از بحران‌های سخت عبور کنیم، همانطور که در دوران دفاع مقدس با اتحاد، همدلی و تلاش توانستیم این عرصه را به باشکوه‌ترین ادوار تاریخ ایران تبدیل کنیم.

مصطفوی اظهار امیدواری کرد که عبدالهی فرماندار جدید نیز با همین روحیه و کمک گرفتن از مردم شریف منطقه، علما و صاحب‌نظران و تعامل با دلسوزان انقلاب به ویژه ائمه جمعه و جماعت شهرستان، بزرگان شهر، نمایندگان مردم در مجلس، همکاران ارزشمند فرمانداری و همه کسانی که برای پیشرفت و عظمت جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، بتواند منشاء خدمت بیشتر به مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنانش با تقدیر از خدمات حسن عبدالهی اصل در طول دوره سرپرستی اش گفت: ایشان از مدیران شایسته، لایق و باکفایت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمات ارزشمندی در شهرستان ارائه دادند. امروز آقای عبدالهی را به‌عنوان فرماندار شهرستان شوط معرفی می‌کنیم و امیدواریم بتوانند با بهره‌مندی از کمک، دانش و تجربه همکاران در شوط منشاء اثر و خیر و برکت در شهرستان باشند.

حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان شوط، مشورت با صاحب نظران را از مهم‌ترین عوامل موفقیت دانست و گفت: در امور مختلف، می‌توان با استفاده از افراد صاحب نظر برای پیشبرد اهداف نظام و شهرستان کار‌ها را بهینه کرد.

وی افزود: انسجام و اتحاد در شهرستان بین مسئولان باید ادامه داشته باشد، اما در خصوص نقاط ضعف پردیس باید به مسکن مهر، به عنوان یکی از معضلات این شهرستان و دغدغه مسئولان شهرستانی اشاره کرد.

نصیری قاِم مقام منطقه آزاد ماکو با تاکید بر نگاه توسعه گرانه در شهرستان اظهار داشت: باید تفکر توسعه ایجاد شود و مدیران هم تفکر توسعه گرانه داشته، زیرا توسعه زمانی معنا پیدا می‌کند که هم توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد که معیار سازمان منطقه آزاد همین است و کشور‌ها را برهمین اساس مقایسه می‌کنند.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه شهرستان‌های منطقه آزاد ماکو دارای ظرفیت و پتانسیل‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری هستند، گفت: این پتانسیل و ظرفیت به عنوان یک مزیت اصلی می‌تواند زمینه ساز توسعه و رشد شهرستان‌ها و رونق اقتصادی شوند.

نصیری در ادامه ضمن تبریک انتصاب جدید آقای عبدالهی اصل بعنوان فرماندار شهرستان شوط گفت: فرماندار شهرستان شوط با سازمان منطقه آزاد ماکو در تعامل بوده و در سایه همین تعامل و همکاری و همراهی و همدلی توانستیم فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی متنوعی در شهرستان به خوبی اجرا کنیم.

عبدالهی اصل فرماندار شهرستان شوط نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار به ایشان و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به جوانان اظهار امیدواری کرد:بنده بعنوان فرماندار با تمام توان و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای مسیر رشد و توسعه شهرستان تلاش خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: امروز کشور نیازمند برنامه‌های علمی و دقیق در سیاست گذاری است و هر یک از زیر مجموعه‌های دولت باید به نوبه خود توسعه اقتصادی و معیشت و اشتغال را در اولویت اقدامات خود قرار دهند به همین لحاظ تدوین سند توسعه شهرستان یکی از اقدامات اساسی بنده خواهد بود.

فرماندار شهرستان شوط در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان شوط به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان شوط در حوزه مختلف ازجمله: بهداشت و درمان – فضا‌های آموزشی – فضا‌های ورزشی – عمران شهری و روستایی – گازرسانی و ... اشاره نمودند.

حسن عبدالهی اصل که به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی و حکم وزیر کشور به مدت ۴ سال به سمت فرماندار شهرستان شوط منصوب شده بوده صبح امروز در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان معارفه شد.

انتهای پیام/

معارفه فرماندار شوط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.