اعزام زوج‌های نایینی به مشهد مقدس / قول نماینده نایین و خوروبیابانک محقق شد

۳۷ زوج موسسه آبشار عاطفه‌های این شهرستان در قالب دو کاروان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: در مردادماه سال جاری همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) درمراسم جشن ازدواج برای زوج‌هایی که تحت پوشش این موسسه بودند قول اعزام به مشهد داده شد که مقدمات آن فراهم گردید تا در دی ماه جاری این زوج‌ها به مشهد مقدس اعزام شوند.

وی افزود: در ترویج ازدواج آسان و بهره گیری از تعالیم ارزشمند اسلامی با اینکه کمک خوبی در برگزاری ازدواج‌های آسان و از طرفی به تشکیل خانواده می‌انجامد جهت تشویق به امر ازدواج و از طرفی تبرک در زندگی زوج ها، سفر معنوی مشهد فراهم شد تا هم خیری برای زندگی آن‌ها باشد و هم امیدواریم برای سایر زوج‌ها هم این گونه برنامه‌ها داشته باشیم.

اشرف السادات موسوی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: به زوج‌ها قول سه روز زیارت مشهد مقدس را دادند که برای اولین بار در سطح نایین ۳۷ زوج در دو کاروان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گفته این مسئول، خیلی از مددجو‌های این موسسه خیریه از لحاظ مالی ضعیف هستند و آرزوی زیارت آقا امام رضا (ع) را داشتند که با لطف خدا وکمک خیرین اولین کاروان زیارتی روز جمعه راهی مشهد و دومین کاروان در روز سه شنبه جاری اعزام می‌شود.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه زوج‌های جوان به مدت ۳ روز در مشهد مقدس اقامت دارند بیان نمود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، آموزش‌های همسرداری و هدایایی برای این زوج‌ها تدارک دیده شده است.

وی همچنین بیان نمود: ۱۰ نفر از پرسنل این موسسه به جهت تجلیل از زحماتی که به صورت افتخاری فعالیت می‌کنند نیز به همراه این زوج‌ها به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

کاروان ۸۴ نفری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نایین برای اولین بار در قالب ۳۷ زوج و ده نفر از پرسنل خیریه در روز‌های جمعه و سه شنبه ۷ و ۱۱ دی ماه در قالب دو کاروان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/پ

 مشهد مقدس میزبان  زوج‌های نایینی شد

 

برچسب ها: خانواده ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.