عبور از فتنه ۸۸ قیام ۹ دی ما را امیدوار کرد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:عبور از فتنه ۸۸ قیام ۹ دی ما را امیدوار کرد که از این فتنه‌های کوچک هک عبور کنیم، بدون شک این انقلاب در دهه پنجم خود به اوج عظمت خواهد رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در مراسم ویژه 9 دی شهرستان نطنز اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما به 40 سالگی رسید این اتفاق برای انقلاب‌های طول تاریخ بسیار نادر افتاده است، قالب انقلاب‌ها سرکوب شدند حتی نهضت‌هایی که در رأس آن‌ها حتی انبیا و اولیای الهی بودند و با هدف آزادی‌خواهی روی کار آمدند توسط شاهان و پادشاهان زورگویی سرکوب شدند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران افزود: در دوران تاریخ ایران یک نفر با توطئه و تبانی و کودتا بر سر کار می‌آید و یک سرسلسله پادشاهی راه می‌اندازد و بعد هم فرزند او پادشاه می‌شد.

 وی گفت: شخصی مثل رضاخان بی‌سواد در کشوری بزرگ همه را اسیر خود کرده بود شخصی که حتی نمی‌توانست اسم خودش را بنویسد و تا آخر عمرش سواد یاد نگرفت، سرنوشت یک کشور خون مردم نوامیس مردم تصمیمات در دست یک آدم بی‌سواد بود.

 نقدی بیان کرد: ملت عظیم ایران قله‌های فلسفه حکمت علم را فتح کردند در طول سال‌ها نهضت‌های زیادی مانند نهضت مشروطه، میرزا کوچک خان جنگلی، نهضت تنباکو، نهضت نفت و قیام 15 خرداد شکل گرفته، ولی همه آن‌ها سرکوب شده است، ملت عظیم و با تمدن بزرگ همیشه اسیر شاهان و حاکم‌های مستبد بوده است و آن‌ها را سرکوب کرده است.

وی گفت: در طول این چند سال ۲۰۰ فیلم مستند داستانی سینمایی علیه ایران ساخته‌اند و همه این کارها را برای از بین بردن فرهنگ ما انجام دادند و امروز هم این کانال‌ها و فضای مجازی و سایت‌های اخلاقی در حال شبه سازی هستند و اصلاً کارخانه شبهه سازی راه انداخته‌اند.

 نقدی اذعان کرد: یکی از مراکز پاسخگویی به شبهات گفته ما تاکنون ۷۰ هزار شبهه را پاسخ گفته‌ایم که این شبهات اعتقادی، شایعات سیاسی و دروغ‌پراکنی بوده ولی بدانید که طوفان شایعه تهاجم فرهنگی این‌ها نمی‌تواند در اراده مردم خللی ایجاد کند.

مشاوره فرمانده کل سپاه بیان کرد: در اربعین که مردم دچار مشکلات اقتصادی بودند دو میلیون جوان ایرانی با همه مشکلات برای زنده نگه‌داشتن نهضت امام حسین به کربلا رفتند و بعد از چهل سال تهاجم فرهنگی ما امروز پیروز میدانیم، امروز جوانان ما برای رفتن به سوریه، یمن و فلسطین التماس می‌کنند و در مساجد اعتکاف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در تهاجم اقتصادی کشور تصور می‌کرد که با ۶ ماه تحریم فلج‌کننده مردم ما را زمین‌گیر خواهد کرد و ظرف شش ماه همه‌جا تعطیل می‌شود و کار انقلاب تمام خواهد شد اما هشت سال و شش ماه از تحریم‌ها گذشت اگر عوامل خودباخته داخلی که بحث اقتصاد مقاومتی را کنار گذاشته‌اند اگر به آن تن می‌دادند این مشکلات هم پیش نمی‌آمد.

نقدی بابیان اینکه فتنه سال 88 بزرگ‌ترین آزمایش مردم ایران بود، اذعان کرد: فتنه بزرگ‌ترین آزمایشگاه در دل این توطئه‌ها و بسیار سخت بود و ملت ایران از این آزمون خوش درخشید، در فتنه ۸۸ بود به‌یک‌باره کسان اسم‌ورسم‌داری که زمانی رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و رئیس مجلس بودند و سال‌ها در صف انقلاب بودند برخلاف مسیر انقلاب می‌خواستند اوضاع را به هم بریزند و شاید اگر بعضی از مردم این مسیر را اشتباه انتخاب می‌کردند شاید به دنبال آن‌ها می‌رفتند، زیرا آن‌ها می‌خواستند به‌غیراز مسیر ولایت راه بروند، ولی مردم راه درست را تشخیص دادند و در این مسیر پیروز بیرون آمدند.

معاون فرهنگی سپاه عنوان کرد: مردم خیلی بصیرت و عظمت دارند که آن روز خوب فهمیدند که از بزرگ‌ترین توطئه سربلند بیرون آمدند.

وی گفت: امروز یک تیغ تیزدو لبه وجود دارد، یکی از لبه آن رسانه‌های استکباری و جنگ روانی و یک لبه آن نفوذی‌ها و عوامل داخلی‌ها هستند که می‌خواهند در اقتصاد و معیشت مردم مشکل ایجاد کنند.

 نقدی اضافه کرد: عبور از فتنه ۸۸ قیام ۹ دی ما را امیدوار کرد که از این فتنه‌های کوچک هک عبور کنیم، بدون شک این انقلاب در دهه پنجم خود به اوج عظمت خواهد رسید، انقلاب ما امروز مثل جوان ۱۸ ساله دارد در دنیا می‌درخشد.

مشاور فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: آمریکا بغداد را محاصره کرد تا جنگ شیعه و سنی را راه بیندازد و علیه انقلاب اسلامی توطئه بکند ۹۰ درصد خاک سوریه را اشغال کرد ۷۵ درصد خاک عراق را گرفت تا یک دولت دیگر به اسم مذهب و جنگ مذهبی راه بیندازد و جوان‌های اهل سنت را در مقابل شیعه قرار دارد، اما چه شد در عراق یک تشکل بسیجی به عظمت بسیج ایران تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: در سوریه فقط کاخ ریاست جمهوری و چند محله باقی‌مانده بود، اما امروز داعش شکست خورد و این پیروزی عظیم  است، نخست‌وزیر لبنان را در عربستان زندانی کردند و گروگان گرفتند تا برود و حزب‌الله را از بین ببرد، اما چه شد،75 در صد مجلس لبنان پشت حزب‌الله ایستاد و این تودهنی بود که حزب‌الله به آمریکا زد.

 نقدی گفت: در کردستان عراق خواستند مبحث تجزیه راه بیندازند تا یک رژیم صهیونیستی دیگری را تولید کنند اما امروز کرکوک هم به دست نیروهای دولت عراق افتاد، در یمن علی عبدالله صالح را وادار به کودتا کردند اما خود علی عبدالله صالح کشته شد امروز مردم مقاومت یمن پیروز است، در ایران در دی‌ماه سال گذشته می‌خواستند شلوغ‌کاری راه بیندازند رئیس‌جمهور آمریکا در روز اول خود را اعلام کرد که هرکس علیه انقلاب بخواهد به ایستادن پشت سر او هستیم اما دیدید که مردم چند برابر بیرون آمدند و فتنه را از بین بردند.

 معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم ما که مانند فتنه ۸۸ با درایت فتنه را به سر گذاشتند، این فتنه‌ها هم را با درایت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی گفت: امروز دشمن با کمک روزنامه‌های داخلی که از آمریکا و انگلستان خط می‌گیرند جنگ روانی راه می‌اندازد و فساد سایر کشورها را هیچ اشاره‌ای نمی‌کند ولی به یک‌چیز کوچک در ایران به‌صورت ویژه می‌پردازد و این راهبرد دشمن برای پمپاژ یاس و نامیدی در کشور است.

 سردار نقدی گفت: مثلاً دریکی از شهرهای ایران یک آدم خبیث کثیفی با تعدی به یک دختر بی‌گناه جنایتی انجام می‌دهد خوب این جنایت دردناک و ازنظر همه محکوم است، اما دشمن با جنگ روانی چه می‌کند اول تیترهای روزنامه‌ها در سراسر دنیا و روزنامه‌هایی که آمریکا و انگلیس خط می‌گیرند داخل ایران تیتر می‌کنند که چه شد، وقتی فرد دستگیر می‌شود تیتر می‌کنند، وقتی محاکمه می‌شود تیتر می‌کنند، وقتی نماینده غافل پشت تریبون قرار می‌گیرد که پرونده فلان دختربچه چه شد را تیتر می‌کنند، هفته بعد حکم اعدام متجاوز صادر می‌شود، می‌گویند راه‌حل این مشکل با اعدام‌ها حل نمی‌شود چرا در ایران آزادی جنسی نیست.

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد: آن‌ها نمی‌دانند که در لندن هرچند ساعت چند نفر قربانی آزادی جنسی می‌شوند و هر ۸۰ ثانیه در آمریکا تجاوز به عنف به‌صورت می‌گیرد، ۱۶ خانم علیه ترامپ به خاطر تجاوز جنسی شکایت می‌کنند، اصلاً کاری به این حرف‌ها ندارند ولی این‌ها می‌خواهند مردم را بدبین کنند تا می‌خواهند ناامیدی را القا کنند که فساد همه‌جا را گرفته است.

 وی در بحث اقتصادی گفت: مثلاً در کره جنوبی رئیس‌جمهور آن را با چند میلیارد اختلاس دستگیر می‌کنند به آن را محاکمه و زندانی می‌کنند اما روزنامه‌های ما چه می‌نویسند، آیا می‌گویند که در کره جنوبی فساد همه‌جا را گرفته می‌گوید ببینید آن‌ها دارند چه می‌کنند ما داریم چه می‌کنیم ما را می‌خواهند همیشه محکوم جلوه بدهند.

 نقدی گفت: مگر در دستگاه قضایی ما مهدی هاشمی را به زندان نینداخت، معاون اول رئیس‌جمهور سابق را محاکمه نکرد و در مفسد ۳ هزار میلیارد را مگر اعدام نکرد؟ این‌ها چرا نمی‌گویند قاطعیت قوه قضاییه باعث این کار شد، چون نمی‌خواهند.

معاون فرهنگی سپاه با اشاره به اینکه بعضی‌ها امروز را با دوران شاه مقایسه و آن‌ها را پاک جلوه می‌دهند، گفت: آن‌ها نمی‌دانند زمان شاه همه زندگی شاه و خاندانش رشوه بود و این‌ها از راه رشوه‌خواری به‌جایی رسیده بودند می‌آیند و این زمان را بازمان شاه مقایسه می‌کنند بروید از بنیاد مستضعفان بپرسید که املاک از کجا آمده بود، این‌ها همه سند رسمی است که خاندان پهلوی گرفته است بله در کشور آدم متخلف وجود دارد آن‌هم توسط قوه قضاییه محاکمه می‌شود اما این‌ها جنگ روانی است که میگویند فساد در جمهوری اسلامی ایران گسترده شده است نظام امروز سربلند است.

وی گفت: رهبری انقلاب مابعد از ۴۰ سال یک بال مگس از بیت‌المال به ثروتش اضافه نشده است وقتی پسرش غذای محافظان را می‌خورد او را دعوا کرده و پول آن را می‌پردازد می‌گوید این از بیت‌المال است.

سردار نقدی با اشاره به اعدام سلطان سکه گفت: روزنامه‌هایی که از آمریکا و انگلیس خط می‌گیرند و در تهران چاپ می‌شوند وقتی مفسدین اقتصادی را اعدام می‌کنند تیتر می‌کنند نخبه کشی تا کجا می‌خواهیم نخبه‌ها را بکشیم.

 مشاور فرمانده سپاه اذعان کرد: برخی اقتصاد معیشت و گرانی و تورم را مشکل انقلاب می‌دانند، اما حوزه کار انقلاب استقلال است حوزه کار انقلاب آزادی است که من در دبیرستان حاضر می‌شوم و یک دانش‌آموز کلاس دوم دبیرستان از صدر تا ذیل را انتقاد می‌کند و بعد هم بدون دغدغه جلسه را ترک می‌کند اما اگر در کشور دیگر بود مطمئناً او را محاکمه می‌کردند اما در ایران آزادی وجود دارد که هیچ‌کس ترسی از انتقاد ندارد.

وی گفت: اگر امروز مشکل اقتصادی ما حل نمی‌شود دلیلش این است که چون چشم ما به خارج است، امروز اقتصاد ما اقتصاد برجامی است، تصور می‌کنیم که با مذاکرات اقتصاد را شکوفا می‌کنیم در هیچ جای دنیا در هیچ کتابی نوشته‌شده است که با گره زدن به برجام اقتصاد ما حل بشود این دروغ بزرگ است.

 نقدی گفت: روزی که در دولت قبل بحث مذاکره پیش آمد و این دولت هم این کار را ادامه داد مشکلات برای ما پیش آمد اگر سراغ ظرفیت‌های خودمان برویم اگر به خارج دل نبندیم به خدا توکل کنیم و کار را به دست جوانان به سپاریم پیشرفت‌های زیادی را شاهد خواهیم بود، هیچ بن‌بستی در ایران وجود ندارد ما آماده جشن بزرگ هستیم و دیدگاه ما این است که مذاکره نمی‌تواند کاری بکند با توکل بر خدا و تکیه‌بر ظرفیت داخل پیروز خواهیم شد.

 

انتهای پیام/م

فتنه 88 بزرگ‌ترین آزمایش مردم ایران بود

 

برچسب ها: سپاه ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.