استاد پرورش یکی از پیشتازان انقلاب اسلامی بودند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت:استاد پرورش یکی از پیشتازان انقلاب اسلامی بودند که بسیاری از مسؤولان فعلی و نیروهای ارزشی و حتی رزمندگان دفاع مقدس از شاگردان وی بودند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی شیروانیان شامگاه پنجشنبه در حاشیه سالگرد استاد علی‌اکبر پرورش  اظهار کرد: استاد پرورش یکی از پیشتازان انقلاب اسلامی بودند که بسیاری از مسؤولان فعلی و نیروهای ارزشی و حتی رزمندگان دفاع مقدس از شاگردان وی بودند و از کسوت استادی وی استفاده کردند و از همین راه توانستند به درجات و مقامات عالی برسند، هم در دفاع از انقلاب اسلامی و هم دفاع از دستاوردهای انقلاب از نیروهای پرورش یافته وی بودند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان ادامه داد: بسیاری از شاگردان وی اکنون در مناصب کشور حضور دارند و در حال استحکام بخشیدن به پایه‌های نظام اسلامی هستند، درسی که از این استاد بزرگ گرفتند، باعث شد که امروز زکات خود را در دین به نظام بدهند.

 وی تصریح کرد: استاد پرورش در دوران مسؤولیتش، با وجود اینکه نماینده مجلس و وزیر بود، همانند یک شهروند عادی رفتار می‌کرد و مردم به راحتی به وی دسترسی داشتند، بعد از فاجعه مکه در سال 64 که حج برای چند سال قطع شد برخی افراد به وی مراجعه می‌کردند که ما باید چه کنیم، وی نیز صلاح را در اسلام و نظرات امام خمینی (ره) می‌دانست.

شیروانیان خاطرنشان کرد: وجهه و روحی مردمی استاد پرورش باعث شده بود که در هر منصب و مسؤولیتی بود، مردم به وی دسترسی داشته باشند و در دوران انقلاب اسلامی هر جا که سخنرانی بود، توفیق داشتم از سخنرانی‌های راهگشای این مبارز انقلابی استفاده کنم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به خاطره‌ای از استاد پرورش بیان داشت: اخلاق و خداشناسی ایشان درسی بود برای این که مسؤولان امروزی توجه این باشند که مردم ولی نعمت آن‌ها هستند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم سالگرد استاد علی‌اکبر پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.