نقل خاطرات یاران استاد علی اکبر پرورش

تعدادی از یاران و دوستان استاد سید علی اکبر پرورش در خصوص ابعاد شخصیتی یاور صدیق انقلاب سخنرانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اژه ایی ازیاران استاد و استاد حوزه و دانشگاه در خصوص ابعاد شخصیتی استاد پرورش گفت: ابعاد شخصیتی ایشان هنوز شناخته نشده و ایشان در دبیرستان احمدیه تدریس داشتند و شاگردان بزرگواری داشتند.

وی گفت: مرحوم پرورش در کلاس درس جملات بسیار زیبایی در خصوص رسول مکرم اسلام داشتند به طوری که همه شاگردان اشک از چشمانشان جاری شد.

حسین آذین از دیگر یاران استادگفت: ما شاگرد شاگرد ایشان حساب نمی‌شویم و این شخصیت آنقدر بالاست و در واقع مهمترین مشخصه این مرد آسمانی دستیابی به حیات دینی بود و دین باوری ایشان بسیار جلوه گری می‌کرد.

وی در خصوص بصیرت استاد اکبر پرورش گفت:: اواخر حیات این مرد بزرگ سی دی ازافراد منحرف پخش شد و این سی دی ناراحت کننده بود و وقتی به اطلاع ایشان رساندم و وقتی این مطلب را به ایشان گفتم ایشان بر آشفت وبا صدای بلند فریادزد شعیب بن صالح را من دیدم و مطالب این سی دی انحراف کامل است.

عباس حاج رسولی‌ها عضو سابق شورای شهر اصفهان نیز در خصوص توجه استاد به کار خیر افزود: استاد پرورش کار‌های بسیار خیری برای مردم محروم انجام دادند و ایشان در این کار پیش قدم بودند.

انتهای پیام/ف

نقل خاظرات تعدادی از یاران و دوستان استاد سید علی اکبر پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار