امام جمعه سمنان:

مردم به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که فتنه گران در کشور جولان دهند/حفظ نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب است

مردم به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که فتنه گران در کشور جولان دهند/حفظ نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب استنماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب است و باید با هوشیاری و اقتدار از این نظام مقدس محافظت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: حضور هوشمندانه و خودجوش مردم در روز نهم دی ۱۳۸۸ توطئه‌های فتنه انگیزان را خنثی کرد. فتنه گران با حضور مردم در صحنه های مختلف دیگر توان تفرقه افکنی و دشمنی در جامعه را ندارند و آحاد جامعه به خوبی از منویات شهدا و امام خمینی (ره) حراست می کنند.

وی افزود:حفظ نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب است و باید با هوشیاری و اقتدار از این نظام مقدس محافظت کرد.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه عوامل درونی در فتنه ۸۸ نقش مهمی برای شکل‌گیری آن داشت، تصریح کرد: امروز این مهم می‌طلبد تا مراقب این گونه توطئه‌ها باشیم زیرا دشمن هر لحظه در کمین و به دنبال نقشه‌های جدید است.

امام جمعه سمنان بابیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی ضروری است، ابراز داشت: مردم بار دیگر در این روز اثبات خواهند کرد که همچنان پشت رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد احدی به کیان آن‌ها تجاوز کند، قطعا این روز می تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غرب و شرق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیگر بخش خطبه‌ها به رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی نیز اشاره کرد وعنوان داشت: از دست دادن ایشان ضایعه دردناکی برای جامعه اسلام و ملت ایران بود زیرا این مفاخر ارزشمند گوهرهای تکرار نشدنی هستند که دستاوردهای ایشان برای ما یادگار مانده است و باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام / گ

سخنرانی آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

 

برچسب ها: نماز جمعه ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار