مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس؛

بیش از هزار مورد بازرسی در آذر ماه

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از انجام بیش از هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی در آذرماه امسال در استان خبر داد.

بیش از هزار مورد بازرسی در آذر ماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس، تعداد بازرسی‌های انجام شده در آذرماه گذشته را هزار و ۱۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: برای ۲۱۵ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده و متخلفان بالغ بر ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند و به ۵۲۵ واحد صنفی نیز تذکر داده شده است.

وی افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسان اتاق اصناف، سازمان صنعت و شبکه‌های بهداشت در حوزه‌های صنفی و بهداشتی در حال انجام است.

مبشری با اشاره به اینکه این بازرسی‌ها در دو نوبت صبح و بهد از ظهر و حتی در ایام تعطیل نیز انجام می‌شود، ادامه داد: شکایات دریافتی در سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات و نظارت بر اقلامی همچون گوشت و مرغ و تخم مرغ در اولویت این بازرسی‌ها است و پرونده‌های متشکله با حضور رییس شعبه تعزیرات حاضر در محل رسیدگی و متخلفان جریمه نقدی می‌شوند.

وی اظهار داشت: نظارت و بازرسی ذاتا وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی نیست و این بازرسی‌ها در خلاء‌های نظارتی و بنا به ضرورت‌هایی انجام می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از شهروندان خواست تا شکایات خود را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات گزارش کنند تا نسبت به رسیدگی به موضوع اقدام شود.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار