ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های بارانی و لغزنده چالوس و هراز

هم اکنون ترافیک در جاده‌های چالوس و هراز به دلیل بارش خفیف برف و باران در ارتفاعات نیمه سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز محدوده گزنگ تا پارک جنگلی و کندوان محوده مرزن آباد تا پل دزدبن نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون ارتفاعات چالوس محدوده دهانه شمالی تونل کندوان، جاده سوادکوه، ارتفاعات گردنه گدوک و جاده هراز محدوده امامزاده هاشم بارش خفیف برف و ارتفاعات سیاه بیشه تا هزار چم در جاده چالوس و کیاسر در محدوده تلما دره مه گرفتگی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه برخی جاده‌های ارتباطی غرب مازندران از جمله چالوس، سوادکوه، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، رامسر، جویبار و ساری هم اکنون همراه با بارش پراکنده همراه است، گفت: با توجه شرایط جوی و لغزندگی جاده‌های استان رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

برخی جاده‌های مازندران لغزنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.