اجرای طرح "صدقه سبز" در پارک دانشگاه آزاد بهبهان

مسئول کتابخانه مرحوم شریعتی بهبهان از شرکت خانوادگی اعضای کتابخانه مرحوم شریعتی بهبهان در طرحی با عنوان "صدقه سبز" در پارک دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان خبر داد.

سعید رنگین کمان، مسئول کتابخانه عمومی مرحوم شریعتی بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طرح "صدقه سبز" با شرکت خانوادگی اعضای کتابخانه مرحوم شریعتی بهبهان در پارک دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان برگزار شد.

اجرای طرح

وی هدف از برگزاری این طرح را آشنایی خانواده‌ها با اهمیت اهتمام به درختکاری و حفاظت از طبیعت عنوان کرد.

رنگین کمان در ادامه افزود: گروهی از شهروندان شهرستان بهبهان به صورت خودجوش اقدام به کاشت و نگهداری نهال ثمرده در پارک‌ها و معابر عمومی نمودند؛ لذا با توجه به لزوم توجه به طبیعت و احیای آن جمعی از اعضا کتابخانه مرحوم شریعتی بهبهان در این طرح به یاری سایر طبیعت دوستان شتافتند و نشان دادند قشر کتابخوان جامعه دغدغه دارد که آیندگان هم از طبیعت بهره برده و در صیانت از طبیعت کمک کنند.

اجرای طرح

مسئول کتابخانه مرحوم شریعتی بهبهان اذعان داشت: مراسم کاشت نهال و حفظ و حراست از محیط زیست و نیز اهمیت به مقوله درختکاری امری پسندیده و دارای اهمیت بسیار زیادی است.

اجرای طرح

مسئول کتابخانه عمومی مرحوم شریعتی بهبهان همچنین کاشت نهال توسط اعضا کتابخانه را حامل پیام دوستی با طبیعت عنوان کرد و از عموم مردم فرهنگ دوست خواست با احیای سنت پسندیده کاشت درخت، صدمات وارد شده بر چهره شهر بهبهان را بهبود بخشند.

اجرای طرح

انتهای پیام/گ

خوزستانی ها درخت کاشتند

برچسب ها: محیط زیست ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.