حیدرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آغاز ثبت نام مجدد آزمون دستیاری تخصصی پزشکی+ زمان برگزاری

رئیس سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،از مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد  و گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از ۱۷ آذر ماه آغاز شده بود و تا ۲۵ آذر ادامه داشت اما به دلیل درخواست داوطلبان مهلت مجدد ثبت نام قرار دادیم.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در زمان ۱۷ تا ۲۵ آذر موفق به ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی نشده اند می توانند از امروز  ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۸ دی تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۱ دی ماه ۹۷ ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: داوطلبانی که  در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ثبت نام کردند می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ویرایش اطلاعات در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

زمان برگزاری چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

حیدرزاده یادآوری کرد: آن دست از کسانی که هزینه ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی را پرداخت و کد پیگیری دریافت کرده اند اما در آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند با کد پیگیری که از سایت اخذ کرده اند در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی  ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان برگزاری چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: این آزمون ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار