طلاق در بروجرد کاهش ۱۴ درصدی داشته است

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد از کاهش ۱۴ درصدی طلاق در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی زراسوند، رئیس اداره ثبت احوال بروجردگفت: طی ۹ ماهه امسال ۶۰۷ مورد طلاق در بروجرد صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت دو هزار و ۹۹ مورد ازدواج ثبت شده، ۱۳۸۵ نفر فوت کرده و سه هزار و ۵۹۳ نوزاد متولد شده‌اند که از این تعداد ۱۸۸۲ نوزاد پسر و ۱۷۱۱ نوزاد دختر بوده‌اند.

زراسوند افزود: از نوزادان متولد شده در این مدت ۵۱ مورد دو قلو بوده و منتخب اسامی در پسران به ترتیب حسین، امیرعلی، امیرحسین، علی، محمد و منتخب اسامی دختران فاطمه، حلما، آوا، باران و زهرا بوده است.

به گفته وی ۷۳ مورد تغییر نام و ۱۶۷ مورد تغییر نام خانوادگی نیز در این مدت صورت گرفته و پنج هزار و ۴۱۴ عدد شناسنامه برای افراد بالای ۱۵ سال صادر شده است.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد با اشاره به این‌که ۸۵ درصد مردم بروجرد کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش‌از ۸۵ درصد مردم بروجرد کارت ملی هوشمند دریافت کرده و با توجه به این‌که کارت‌های ملی قدیمی فقط تا پایان امسال اعتبار دارد، ضروری است تا افراد واجد شرایط هرچه سریع‌تر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی بیان کرد: طی ۹ ماهه نخست امسال ۳۱ هزار و ۳۷۶ عدد کارت ملی هوشمند صادر شده، اما بین دو تا سه هزار عدد کارت ملی هوشمند صادر شده که آماده تحویل هستند، اما متقاضیان هنوز برای دریافت مراجعه نکرده که این افراد باید ظرف هفته آینده برای تحویل کارت مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

کاهش ۱۴ درصدی طلاق در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار