دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد/ بارش ۱۹ سانتی‌متری برف در خوی

️رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از کاهش دمای هوای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت:در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای ارومیه بین ۲ درجه زیر صفر و ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وی ادامه داد:خوی و چایپاره با ۵ درجه زیر صفر سردترین شهر‌های استان و ارومیه با ۸ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بوده است.

صابری افزود:ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلی متر بارش و یک سانتی متر ارتفاع برف داشته در همین خصوص پرانشهر با ۲۰ ملی متر بیشترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد:بیشترین ارتفاع برف مربوط به خوی بوده که ۱۹ سانتی متر بارش گزارش شده است. البته از ساعات بعد از ظهر امروز به مرور کاهش بارش برف و افت دما را شاهد خواهیم بود.

از روز دوشنبه نیز موج ناپایداری وارد استان شده و در برخی از نقاط شاهد بارش‌ها خواهیم بود که این موج بارش زیادی را به همراه نخواهد داشت.

 رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت:با توجه به بارش سنگین برف به ویژه‌ها در جاده‌ها از شهروندان عزیز آذربایجان غربی انتظار داریم تا با رعایت موارد ایمنی و تردد کمتر در محور‌های مواصلاتی استان، در تامین سلامت خود کوشا باشند.

وی افزود:از اواخر ساعات امروز شاهد افت دما در استان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
 

کاهش دما در آذربایجان غربی

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.