ایجاد ۳۲۰۰ شغل با اجرای طرح اشتغال فراگیر در لرستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در راستای اجرای طرح اشتغال فراگیر با بهره‎ برداری از قرارداد‌های منعقد شده سه هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهارداشت: دولت در راستای ایجاد زیرساخت‌ها اقداماتی از جمله طرح‌های اشتغال روستایی، مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر و رونق تولید را آغاز کرده است.

وی افزود: در فاز اول اجرای طرح اشتغال روستایی طرح‌هایی در مراحل احداث زیرساخت‌ها و دریافت تسهیلات هستند که با راه اندازی آن‌ها سه هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی به وجود می‌آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: درمجموع با اجرای ۲ طرح اشتغال فراگیر و روستایی هفت هزار شغل در استان ایجاد می‌شود.

آشتاب با اشاره به اینکه رشد و ارتقا مهارت ها، تخصص‌ها و گسترش توانمندی‌های انسانی برای اشتغال مفید و موثراست، اضافه کرد: جوانان باید به دنبال مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای خود و دیگران باشند چرا که دولت تنها وظیفه تسهیل ‎گری اشتغالزایی را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه درموضوع فرهنگ کار باید نگاهمان را تغییردهیم، ادامه داد: باید کار را فعالیت اقتصادی مشروع و قانونی عنوان کرد که ایجاد درآمد می ‎ کند و به معنای پشت میز نشستن نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: روی فرهنگ کار و پر کردن خلا اقتصاد و دانشگاه باید با جدیت بیشتر فعالیت کرد.

انتهای پیام/م

۳۲۰۰ شغل با اجرای طرح اشتغال فراگیر در لرستان ایجاد می‌شود

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.