اطلاعات جدید Sony Xperia XA3 Ultra فاش شد

خبرهای جدیدی در فضای مجازی منتشر شده‌ که به ما اطلاعات تازه‌ای از قیمت و رنگ‌های Sony Xperia XA3 Ultra می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری معتقدند سونی از گوشی Xperia XA3 Ultra به صورت رسمی در CES 2019 رونمایی می‌کند. به تازگی خبر‌های جدیدی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که برای ما اطلاعات تازه‌ای آورده‌اند.

اطلاعات منتشر شده از Xperia XA3 Ultra خبر از قیمت 519 یورویی (595 دلار) این محصول می‌دهند. همچنین این اطلاعات به ما می‌گویند که این گوشی میان‌‎رده در بیشتر کشور‌های اروپایی به فروش می‌رسد. قیمت این تلفن هوشمند نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. اگر قیمت Xperia XA2 را فراموش کرده‌اید باید بدانید که این تلفن هوشمند با قیمت 514 دلار عرضه می‌شود.

شاید دلیل افزایش تقریباً 80 دلاری قیمت این محصول این باشد که سونی مشخصات فنی آن را ارتقا داده است. اگر قرار است در سخت‌افزار این گوشی بهبودی صورت گرفته باشد، باید شاهد یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ و یا اسنپدراگون 670 در Xperia XA3 Ultra باشیم، زیرا مدل پیشین او به چیپست کوالکام اسنپدراگون 630 مجهز شده بود. این ارتقا سخت‌افزاری می‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای این اختلاف قیمت چشمگیر باشد.

اطلاعات جدیدی از Sony Xperia XA3 Ultra فاش شد

اطلاعات سخت‌افزاری که ما از این دستگاه در دسترس داریم، در ادامه ذکر شده است. سونی برای Xperia XA3 Ultra حافظه ۶ گیگابایتی رم در نظر گرفته و همچنین سیستم عامل این تلفن هوشمند اندروید پای خواهد بود. اندازه صفحه نمایش این تلفن همراه میان‌رده نیز ۶.۵ اینچ با نسبت تصویر 18:9 است. فریم Xperia XA3 tra آلومینیومی است.

رنگ‌های این میان‌رده نیز فاش شده‌اند. مشکی، طلایی و نقره‌‎ای سه رنگی هستند که از این تلفن همراه در بازار عرضه می‌شود. بعضی معتقدند که فروش این دستگاه از فوریه ۲۰۱۹ همراه با گوشی‌های اکسپریا XA3 و اکسپریا L3 آغاز شود.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

قیمت و رنگ‌های Xperia XA3 Ultra

برچسب ها: فناوری ، سونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار