حماسه ۹ دی، نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران بود

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در حماسه باشکوه ۹ دی ماه،تجل یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود و آنان با ولایت فقیه همراه نمی‌شدند، در روز‌هایی که همه حرمت‌ها شکسته، تعارفات کنار گذاشته شد و فضا چنان آشفته بود که هر کسی که مشکلی با نظام داشت، می‌توانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و مشکلش را نشان بدهد و علیه نظام شعار بدهد، شد، مردم ایران زنده و بیدار اجازه ندادند چنین شود.

این مقام ارشد قضایی در استان افزود: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی گفت:ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی که روز بصیرت نامگذاری شده است، از مردم انقلابی و ولایتمدار دیار کریمان بالاحض قضات و کارمندان دادگستری کل استان کرمان، برای حضور پرشور در مراسم ۹ دی دعوت می‌کنم.
انتهای پیام/ی

گرامیداشت نهم دی در کرمان

برچسب ها: دادگستری ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار