محدودیت‌های ترافیکی مراسم 9 دی در اصفهان

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی به منظور برگزار شدن هرچه با شکوه‌تر مراسم 9 دی در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان  اظهار داشت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای برگزار شدن هرچه بهتر مراسم بزرگداشت 9 دی شهر اصفهان اقدام به اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در اطراف محل برگزاری این مراسم می‌کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: بر این اساس از ساعت 6:30 صبح فردا یکشنبه توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول مسیر خیابان‌های مطهری، کمال اسماعیل و پاسداران تا سید علیخان ممنوع است.

وی همچنین تصریح کرد: به محض شروع مراسم در تقاطع مطهری-شمس‌آبادی و کمال اسماعیل به پاسداران محدودیت تردد برای خودروها اعمال خواهد شد.

چلمقانی اعلام داشت: همچنین به محض آغاز راهپیمایی، محدودیت ترافیکی از تقاطع پل فردوسی به پل آذر به سمت میدان انقلاب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در پایان گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور پرشور مردم در این مراسم، توصیه می‌شود حتی‌المقدور، شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس برای تردد استفاده کرده و از تردد با خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر در طول برگزاری مراسم، خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م

 

اعمال محدودیت‌های ترافیکی مراسم 9 دی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار