برخورداری ۳۶ روستا‌های بیران‌شهر شمالی از نعمت گاز

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره وچگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیران‌شهر شمالی با ۳۶ روستا و سردی متفاوت با سایر بخش‌ها از نعمت گاز محروم هستند البته مدیر عامل شرکت گازمجوز گاز را دریافت کرده‌اند که خبرخوبی برای مردم این بخش است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدبیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد و دوره وچگنی در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: مردم چغلوندی مردمی نجیب و اصی و پایبند به نظام جمهوری اسلامی بوده که در مواردی از حداقل زیرساخت‌ها محروم هستند.

وی افزود: بیران‌شهر شمالی با ۳۶ روستا و سردی متفاوت با سایر بخش‌ها از نعمت گاز محروم هستند البته مدیر عامل شرکت گازمجوز گاز را دریافت کرده‌اند که خبرخوبی برای مردم این بخش است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: چند سد را در گذشته برای مردم بخش تعریف کرده‌اند، اما به سرانجام نرسیده مانند سد داربلوط که برای مردم توقع ایجادکرد. مسئولان به این نکته توجه کنند مواردی که مصوب می‌شود وعده بین ما و مردم است واز نگاه آن‌ها جنبه عملیاتی پیدا می‌کند بنابراین باید به به موقع اجرایی شوند.

وی ساماندهی ورودی بیران شهر را نیز از دیگر مواردی عنوان کرد که با وجود پیگیری‌های متعدد تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وضع نامناسب جاده‌ها نیز از دیگر مشکلاتی بود که بیرانوندی مطرح کرد و گفت: قرار بود این کار در تابستان انجام شود، اما این وعده تحقق پیدا نکرد درحالی که نداشتن روکش در جاده‌ها خساراتی را به مردم وارد می‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره وچگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزادراه که از مسیرمی‌گذرد راهی برای ورود به بیران‌شهر تعریف نکرده است، اما شهری با ۱۵ هزار نفر جمعیت نباید درتنگنا قرار بگیرد.

بهره مندی کشاورزان از سدایوشان، تجهیز درمانگاه همچنین کمک به شهرداری از دیگر مطالباتی بود که بیرانوندی مطرح کرد.

وی در حالیکه خبر‌های خوشی نیز برای مردم منطقه همراه داشت، افزود: قول مساعد نوسازی مدارس برای هدیه استخر به مدارس مدرسه که سایر اقشار نیز بتوانند از آن استفاده کنند، هدیه مینی چمن نیز از سوی وزیر ورزش وجوانان از دیگر مواردی است که می‌تواند خوشحال کننده باشد.

انتهای پیام/م

روستا‌های بیران‌شهر شمالی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.