مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

۲۱۹ پایگاه اورژانس در حال خدمت رسانی می‌باشند

مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جاده‌ها و درون شهر در حال خدمت رسانی است.

۲۱۹ پایگاه اورژانس در محور‌های درون شهری و برون شهری در حال خدمت رسانی می‌باشندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این طرح ۱۲۲ پایگاه جاده‌ای و ۹۷ پایگاه شهری با آمادگی کامل در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: در محور‌های برف گیر استان نیز آمبولانس‌های پشتیبان با تمامی تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در این طرح ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار و گناباد و ۴ فروند بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، نیشابور و گناباد در ایام سرمای هوا آماده خدمت رسانی خواهند بود.

وفایی نژاد اظهار داشت: مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاهEOC، مرکز پایش مراقبت‌های بالینی MCMC و مرکز کنترل ترافیک نیز آماده هماهنگی‌های برون و درون سازمانی و مدیریت بحران در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه، هماهنگی جهت پذیرش و انتقال بیماران بین مراکز درمانی استان و استان‌های همجوار به مراکز تخصصی و فوق تخصصی هستند.

وی افزود: معاونت درمان نیز برای پذیرش مصدومین ناشی از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی مرتبط با برف و سرما در ایام طرح امداد زمستانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در آمادگی کامل است.   همچنین این طرح از ۲۲ آذر آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ن.ط
 

  اجرای طرح زمستانه اورژانس در محورهای درون و برون شهری

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.