توزیع تجهیزات پزشکی بین بیماران کمیته امداد خراسان شمالی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد استان را ارائه خدمات درمانی به مددجویان به‌ویژه بیماران صعب‌العلاج، خاص و زمین‌گیر برشمرد و گفت: تجهیزات پزشکی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است، برای ارائه کمک به این بیماران از اعتبارات کمیته امداد استان و ظرفیت خیران استفاده می‌شود.

وی بابیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان بیمار کمیته امداد استان از این تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند، افزود: وسایل توزیع‌شده ویلچر، عصا، واکرو سایر وسایل پزشکی بوده است.

خوجانی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان را تأمین هزینه‌های درمان افراد تحت حمایت کمیته امداد استان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد زیرپوشش بیمه خدمات درمانی این نهاد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه‌شده بیماران خاص و صعب‌العلاج ازجمله دارو‌های موردنیاز آن‌ها رایگان است بیان کرد: هزینه‌های بستری و سایر هزینه‌هایی که در بیمارستان‌های دولتی انجام می‌شود برای بیماران صعب‌العلاج رایگان است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۲۰ بیمار زمین‌گیر نیازمند نگهداری در منزل، تحت حمایت این نهاد هستند ، اضافه کرد: برای این بیماران علاوه بر مستمری، ماهانه ۱۰۰ هزار تومان  نقدی پرداخت می‌شود.

خوجانی گفت: هم‌اکنون هزار بیمار دیالیزی ، پیوند کلیه، هموفیلی ، ام‌اس و تالاسمی، سرطانی از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند.
وی گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران صعب‌العلاج ، از خیران و مردم نیکوکار می‌خواهیم با کمک‌های خود روند درمان این بیماران نیازمند را شتاب دهند.

انتهای پیام /ع

 

بیش از ۱۴ هزار  مددجو زیر پوشش بیمه خدمات درمانی کمیته امداد استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.