رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد؛

افزایش پزشک متخصص در اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افزایش قابل توجه پزشکان متخصص در این شهرستان خبر داد.

افزایش پزشک متخصص در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکترفرید یوسفی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان همدان در رابطه با کمبود متخصص کلیه در اسدآباد گفت: تلاشهای زیادی برای جذب این تخصص انجام شده و درحال انجام است اما مشکلی که در این زمینه است، نحوه ی توزیع متخصصین است.

وی با اشاره به اینکه یک پزشک در این مورد انتخاب شده است عنوان کرد: این کمبودقطعا تا اسفندماه مرتفع شده و متخصص کلیه را جذب خواهیم نمود.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه در شرایط کنونی تنوع متخصصین خوبی در دیارسیدجمال وجود دارد ، گفت: هم اکنون اکثر تخصصهای مهم در اسدآباد وجود دارد.

یوسفی رئیس دانشکده علوم پزشکی همچنین بیان کرد:در یک ماه اخیر 7 متخصص جدید به سیستم درمانی شهر اضافه شده و در یک یا دو ماه آینده نیز دو متخصص جدید به متخصصین شهر افزوده خواهدشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی  اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: اسدآباد بعلت حادثه خیزبودن نیاز مبرمی به جراح مغزواعصاب دارد اما جذب این تخصص نیاز به بسترهای فراوانی دارد.

وی ادامه داد: برای جذب متخصص و جراح رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیازمند یک بخش آی.سی.یو مجهز هستیم که در این راستا مجوز افزایش 50 درصدی تختهای این بخش را اخذ نموده و در دست پیگیری داریم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در رابطه با راه اندازی ام.آر.آی در شهرستان اسد آباد  گفت: موافقت اصولی ، اولین مرحله ی راه اندازی این مرکز است که اخ ذشده و دو مرحله جانمایی و اعتبار باقی مانده که قاعدتا مکان آن در بیمارستان خواهد بود و بحث اعتبار آن نیز از طریق کمکهای وزارت بهداشت،جذب کمکهای  خیرین،اعتبارات دانشکده و فروش برخی اقلام غیرضروری فراهم خواهدشد.

یوسفی گفت: مطمئنا راه اندازی ام.آر.آی حتی باتوجه به نوسانات ارزی به نفع اسدآباد است چرا که موقعیت شهرستان  اسدآباد و نبود این دستگاه در شهرهای اطراف توجیهات مناسبی برای راه اندازی ام.آر.آی در اسدآباد است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پایان گفت: مشکلات بوجود آمده درباره خوابگاه دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی مربوط به پیمانکار قبلی بود اما باتلاشهای انجام شده توانستیم دو نقطه ی مناسب جهت اسکان 170 دانشجوی دختروپسر فراهم نماییم که از همه ی امکانات مناسب برخوردارباشد.

انتهای پیام/گ

رشد پزشکان متخصص در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.