جسد زن ۵۷ ساله از باغچه منزلش در مشهد کشف شد

قاضی ویژه قتل مشهد جزئیات قتل یک زن ۵۷ ساله در مشهد را تشریح کرد.

جسد زن ۵۷ ساله از باغچه منزلش در مشهد کشف شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قاضی علی‌اکبر احمدنژاد قاضی ویژه قتل مشهد گفت: فردی به دلیل اختلافات قدیمی و همچنین نیاز مالی و زیاده خواهی، مادر خود را به قتل رسانده و سپس وی را در باغچه منزل مسکونی خود در مشهد دفن کرده بود و پس از آن نیز عنوان کرده بودند که مادر وی به قصد زیارت منزل را ترک کرده و دیگر به منزل بازنگشته است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته متهم به قتل خود اقرار کرده و علت اصلی این قتل و انگیزه قاتل را نیز باید زیاده‌خواهی وی عنوان کرد.

قاضی ویژه قتل مشهد گفت: قاتل که پسر این مادر ۵۷ ساله بوده، قبل از قتل به اعتراف خودش طلا‌های مادر را به فروش رسانده و سپس وی را در منزل خود و در باغچه دفن کرده است. تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.
 
منبع/تسنیم
 
انتهای پیام//ج.ر
 

کشف جسد زن ۵۷ ساله در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
وقتی این همه خبرتلخ ازتجاوزپیرمردتاقتل مادربه دست پسرووووو وووووووو وووووو نگاه میکنم یامیشنوم خونم به جوش میادفقط میتونم بگم اگراین نظام نبودهمین افرادشروروقاتلی که دسگیرمیشنندهمینااول به جون مامردم میافتادنندخداقوت خدانگهدارتون باشه نیروی انتظامی اعدام بهترین راهه براشون