پویانمایی طنز گرگ و میش تولید شد +تصاویر

مدیر استودیو رضوان تاکید کرد: انیمیشن گرگ و میش در قالب وب سری، و در اپیزودهای دو دقیقه‌ای تولید و منتشر خواهد شد.

پویانمایی طنز گرگ و میش تولید شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت انیمیشن سازی یکی از پرسودترین صنعت‌های دنیا است که هر ساله کشورهای پیشرفته درآمد بسیاری از آن کسب می‌کنند. این صنعت چند سالی است که در ایران نیز رشد یافته است و شاهد ساخت انیمیشن‌های نسبتا خوبی هستیم. نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها را می‌توان در انیمیشن گرگ و میش مشاهده کرد، این انیمیشن داستانی بر پایه طنز سیاسی دارد که کشورهای مختلف جهان نیز نمونه آن را در انیمیشن‌های گوناگون مانند تام و جری پیاده کرده‌اند.

اسدالله دیانتی مدیر استودیو رضوان درباره این انیمیشن اظهار کرد: انیمیشن طنز صامت گرگ و میش از یکی از داستان‌های رایج و عمومی بین‌المللی بهره برده است که در اکثر کشورها کلیشه‌ای رایج و شنیده شده است و به همین دلیل مخاطب به راحتی با آن ارتباط می‌گیرد.

وی افزود: قسمت اول گرگ و میش با عنوان "ما چوپون نمی‌خوایم" در فضای مجازی منتشر شد. مدیر استودیو رضوان تاکید کرد: انیمیشن گرگ و میش در قالب وب سری و در اپیزودهای دو دقیقه‌ای تولید و منتشر خواهد شد.

دیانتی افزود: در این قسمت گرگ با آگاهی از نارضایتی گوسفندان از چوپان موج تبلیغی راه می‌اندازد و گوسفندها را به خروج از طویله تشویق می کند، اما شب هنگام پس از یک شادی طولانی گوسفندان خوراک گرگ می‌شوند. گفتنی است مجموعه آیتم‌های گرگ و میش به کارگردانی محمدرضا حسایی و تهیه کنندگی اسداله دیانتی در استودیو رضوان تولید شده است.

پویانمایی طنز گرگ و میش تولید شد +تصاویر

پویانمایی طنز گرگ و میش تولید شد +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار