دبیر ستاد حقوق بشر:

تمام تحولات منطقه باید با حضور ایران محقق شود

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: نفوذ عظیم ایران در منطقه یکی از توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و اقتدار ایران اکنون به گونه‌ای است که تمام تحولات منطقه باید با حضور ایران محقق شود.

تمام تحولات منطقه باید با حضور ایران محقق شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد جواد لاریجانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در دلوار تنگستان افزود: در انتخابات سال ۱۳۸۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام فتنه به عنوان خط قرمز کردند که نشان داد این دلخوری و دلتنگی انتخاباتی نیست.

وی ادامه داد: فتنه سال ۱۳۸۸ یک کودتای تمام عیار بود و پس از کنار رفتن پرده‌ها مشخص شد آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها، دیگر کشور‌های اروپایی، رژیم صهیونیستی، منافقین و ضد انقلاب‌ها در کنار افراد فتنه‌گر داخلی قرار دارند.

دبیر ستاد حقوق بشرتصریح کرد: اسلام دشمنان سنگینی و مسلمانان دشمنان قسم خورده زیادی دارد، دشمنی غربی‌ها با اسلام ریشه فتنه ۸۸ بود که در آن زمان اعلام کردند کار تمام شده است.

لاریجانی افزود: امنیت فکری بسیار مهم‌تر از امنیت جسمی است از این نظر دشمن با استفاده از دسترسی آزاد مردم به اطلاعات ذهن و فکرشان را تحت‌الشعاع قرار داد و افکار مردم را ناامن کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌های دیگری در راه است خاطرنشان کرد: ملت ایران دیگر از فتنه و تهاجم هراسی ندارد، ولی باید مکانیزم مقابله با آن سازماندهی و تجزیه و تحلیل شود.

معاون امور بین الملل قوه قضائیه شرایط اقتصادی جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمن از طریق این شرایط فتنه‌های گوناگونی طراحی و عملیاتی می‌کند که مردم را از جامعه اسلامی ناراضی و بی‌اعتماد کند که در این راستا باید مدیران جهادی وارد عرصه فعالیت شوند.

لاریجانی تاکید کرد: مدیران باید جهادی در راستای حل مشکلات جامعه و مطالبات مردم وارد صحنه شوندچرا که مدیریت جهادی علاج ناکارآمدی مدیریتی است.

وی ایران را پیشرفته‌ترین کشور در غرب آسیا دانست و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در تکنولوژی پیشرفته‌ترین کشور غرب آسیا محسوب می‌شود و این در حالی است که توان دفاعی ایران خواب را از چشمان دشمنان برده در حالی که کشور‌هایی با میلیارد‌ها دلار نمی‌توانند از خود دفاع کنند.

معاون امور بین الملل قوه قضائیه با اشاره به خارج شدن نیرو‌های آمریکایی از سوریه عنوان کرد: در این زمینه جبهه مقاومت اسلامی سوریه پیروز میدان شد و این در حالی است که امروز سوریه دارای ۲۰۰ هزار نیروی تربیت شده سردار سلیمانی است.

لاریجانی بیان کرد: داعشی که فلش حرکت و توطئه آنان به سمت ایران بود سر این افعی نیرو‌های ایرانی را قطع کردند.

انتهای پیام/م

باید برای دفع فتنه‌های جدید مکانیزم مقابله با آن سازماندهی شود

برچسب ها: فتنه 88 ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.