دعوای تراکتورسازی و سپاهان بر سر ملی پوش امید

باشگاه‌های تراکتورسازی و سپاهان بر سر بازیکن تیم ملی امید با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.

دعوای تراکتورسازی و سپاهان بر سر ملی پوش امیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مسلمی پور بازیکن تیم ملی فوتبال امید و بازیکن سابق تراکتورسازی تبریز چند روز پیش به سپاهان پیوست اما تراکتورسازان معتقدند که این بازیکن با این باشگاه قرارداد داشته است و به صورت غیر قانونی به زردپوشان اصفهانی پیوسته است.

در حالی که رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرده است که مسلمی پور را با هماهنگی سازمان لیگ جذب کردیم و قرارداد بسته شده با این بازیکن قانونی است اما تراکتورسازی ها نظر دیگری در این مورد دارند.

مصطفی موسوی زنوز مسئول باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسلمی پور خدمت سربازی اش چند ماه پیش به پایان رسید اما تا پایان فصل هجدهم با ما قرارداد دارد بنابراین پیوستنش به سپاهان غیر قانونی است. ما مدارک و اسناد لازم را در اختیار فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت دادیم تا آنها درباره وضعیت مسلمی پور تصمیم بگیرند. این بازیکن با ما قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت نامه اش را بگیرد وگرنه نمی تواند به سپاهان بپیوندد.

فریبرز محمود زاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه تراکتورسازی قرار است که از مسلمی پور شکایت کند اما هنوز پرونده شکایت به دستمان نرسیده تا در این مورد اظهار نظر کنیم.

به هر حال در روزهای آینده مشخص می شود که اظهارات کدامیک از طرفین دعوا درباره مسلمی پور درست است.


بیشتر بخوانید: 

مسلمی پور اولین خرید زمستانی سپاهان

سرخابی زدگی قلعه نویی در نقل و انتقالات/ فرار از اتهام در صورت قهرمانی!

تابش:اهل بمب ترکاندن نیستیم/ ساسان انصاری هنوز درخواستی نداشته است


انتهای پیام/ 

شکایت تراکتورسازی ها از مسلمی پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار