تابش:اهل بمب ترکاندن نیستیم/ ساسان انصاری هنوز درخواستی نداشته است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: درخواستی از باشگاه تراکتورسازی درباره جذب انصاری دریافت نکردیم تا در این باره صحبت کنیم.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد تراکتورسازی برای جذب ساسان انصاری اظهار کرد: درخواستی از باشگاه تراکتورسازی درباره جذب انصاری دریافت نکردیم تا در این باره صحبت کنیم. البته اگر پیشنهادی به دستمان برسد با نظر قلعه نویی در این باره تصمیم می گیریم.

او درباره اینکه قرار است قرارداد انصاری تمدید شود، بیان کرد: ما بعد از اینکه اقدامات لازم را انجام دادیم به اطلاع عموم می رسانیم. در حال حاضر لیست ورودی و خروجی نداشتیم و هر زمان که با بازیکنی به توافق کامل رسیدیم در سایت باشگاه اعلام می کنیم.

تابش بیان کرد: در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم و برخلاف سایر تیم ها ما اهل بمب ترکاندن نیستیم و بازیکن طبق نیاز تیم جذب می کنیم.

پیشنهاد های خود را به باشگاه های ذوب آهن و سایپا دادیم 

مدیرعامل سپاهان درباره درخواست این باشگاه برای جذب حسینی و دشتی بازیکنان  ذوب آهن و سایپا اظهار کرد: برخی از بازیکنان ذوب آهن و سایپا مدنظر قلعه نویی بودند بنابراین درخواست خود را برای جذب این بازیکنان به این 2 باشگاه دادیم و منتظر جواب آنها هستیم.

او درباره اینکه سپاهان در چه پست هایی قصد جذب بازیکن دارد: به هر حال ما در چند پست نیاز به بازیکن داریم اما اسامی را رسانه ای نمی کنیم تا قیمت بازیکنان افزایش نیابد.

سایت ترانسفر به درستی تیم را به عنوان گران ترین تیم ایران انتخاب کرد

تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت گرانترین باشگاه ایرانی است ، گفت: این سایت ارزش بازیکنان  سپاهان را  اعلام کرده است و به درستی گرانترین باشگاه ایرانی انتخاب شدیم. به هر حال بازیکنان ارزشمندی در اختیار داریم و امیدوارم در آینده بازیکنان بیشتری از تیم ما به تیم ملی راه یابند.

مدیرعامل سپاهان درباره حضور پیام نیازمند در لیست تیم ملی اظهار کرد: نیازمند دروازه جوان و آینده داری است و به طور حتم از دروازه تیم ملی می تواند محافظت کند.

او در پایان درباره اینکه فرشید طالبی 200 میلیون تومان از سپاهان طلب دارد، خاطر نشان کرد: ما بدهی های باشگاه به بازیکنان سابق را پرداخت می کنیم اما طالبی سندی برای اینکه طلبی از سپاهان دارد به ما ارائه نکرده است تا اقدام کنیم.


بیشتر بخوانید: 

سپاهانی‌ها آب پاکی را روی دست سرخپوشان پایتخت ریختند

برگزاری اردوی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال در کیش

تابش: الحاجی‌گرو در لیست سپاهان نیست/ قضاوت داوران در نیم فصل اول مطلوب نبود


انتهای پیام/  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار