تشدید بازرسی و نظارت بر بازار

مسئول حوزه نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برای کنترل بازار بازرسی و نظارت بر بازار تشدید خواهد شد.

دهقان مسئول حوزه نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت  آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: برای کنترل و نظارت بیشتر و جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب برای افزایش غیر متعارف قیمت تعداد اکیپ‌های بازرسی را افزایش دادیم.

وی افزود: در هفته اول اجرای این طرح که در اولین هفته دی ماه به اجرا در آمد و این روند بازرسی که تمام مناطق شهری را تحت پوشش قرار می‌دهد ادامه خواهد یافت.

دهقان افزود: تعداد ۲۱ اکیپ بازرسی در ۲۱ منطقه مختلف را مورد بازرسی قرار داداند که در هفته‌های آتی تعداد این اکیپ‌های بازرسی افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در اولین بازرسی انجام شده این طرح تعداد ۳۰۷ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به تشکیل ۶۶ پرونده تخلف شد.

مسئول نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی عنوان کرد: پرونده‌های متشکله به ارزش ۴۹ میلیون و یکصد و پنج هزار ریال است که جهت رسیدگی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شد.

وی اظهار داشت: در ۳۰۷ واحد که مورد بازرسی قرار گرفته است ۸۹ نوع مورد تخلف محرز گردید که عمده تخلفات عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گران فروشی، کم فروشی است.

انتهای پیام / س خ

 بازرسی  و نظارت بر بازار تشدید می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.