معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را وظیفه خود می‌دانیم

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: وظیفه خود می‌دانیم با تمام توان علی رغم وجود محدودیت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنیم.

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را وظیفه خود می‌دانیم/اراده و عزم تغییر، مهم‌ترین عنصر شکل گیری زیست بوم نوآوری است
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه بازدید از مراکز علمی و پژوهشی دانشگاه فردوسی در جمع خبرنگاران گفت:اراده و عزم تغییر، مهم‌ترین عنصر شکل گیری زیست بوم کارآفرینی و نوآوری است و باید مدل‌های موفق نفوذ نوآوری و فناوری به بافت شهر، الگوسازی و ترویج شود.

وی تصریح کرد:باوجود تمام محدودیت‌های مالی، وظیفه خود می‌دانم از گسترده شدن فرش زیست بوم کارآفرینی و نوآوری زیر پای فعالان دانش بنیان و استارتاپی حمایت کنم ومعاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری تا ۹۰ درصد هزینه ثبت پتنت بین المللی توسط کانون‌های ثبت پتنت معاونت را مورد حمایت قرار می‌دهد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شکل گیری مراکز نوآوری و استارتاپ‌ها اطراف دانشگاه‌های پایتخت، نمونه موفقی از این الگو است.

با حضور ستاری دو تفاهمنامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه پرداخت تسهیلات و امکانات برای توسعه مراکز علمی و پژوهشی امضا شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

وظیفه ما حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.