واکنش مدیر رسانه ای تراکتورسازی درباره اظهاراتش علیه حسینی

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی بابت اظهاراتش درباره حسینی دروازه بان استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

جعفر محرم پور مدیر رسانه باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهاراتش درباره سید حسین حسینی دروازه بان استقلال بیان کرد: من قصد توهین نداشتم و فقط گفتم که زنوزی مالک باشگاه، حرفه ای است و هیچ موقع با بازیکن به طور مستقیم مذاکره نمی کند.

او ادامه داد: من روز گذشته مصاحبه ای نکردم و فقط به صورت دوستانه درباره خبر شرط حسینی دروازه بان استقلال برای پیوستن به تراکتورسازی صحبت کردم اما خبرنگار مربوطه اصول حرفه ای را رعایت نکرد و اظهارات مرا به صورت مصاحبه منتشر کرد.

محرم پور درباره شرط حسینی برای پیوستن به تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و بازیکنی نمی تواند برای پیوستن به این تیم شرط بگذارد و حسینی  هم از این امر مستثنا نیست. جذب دروازه بان استقلال حرف و حدیث رسانه هاست و این گلر در لیست تقوی نیست تا برای جذبش اقدام کنیم. همچنین قرار است بیانیه ای درباره این موضوع در سایت باشگاه منتشر کنیم تا برای هواداران شفاف سازی شود.

مدیر رسانه ای تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که با بازیکن توافق نهایی کردیم در سایت باشگاه اطلاع رسانی می کنیم و اخبار مطرح شده در رسانه ها را تایید نمی کنیم.


بیشتر بخوانید: 

گزینه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات مشخص شدند

جانشینان بازیکنان خارجی تراکتورسازی از کدام کشور می‌آیند؟

ماجرای قرارداد بازیکن تراکتورسازی با تیم فوتبال یونانی


انتهای پیام/

موضع باشگاه تراکتورسازی در قبال اظهارت توهین آمیز به گلر استقلال 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار