هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امروز نیاز بیشتری به وحدت داریم

استاندار گلستان گفت: امروز برخی از ابرقدرت‌ها برای ضربه زدن به کشور ما کمر بسته‌اند. طبیعی است که در این شرایط قوا باید وحدت بیشتری داشته باشند.

امروز نیاز بیشتری به وحدت داریمسید مناف هاشمی استاندار گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حماسه ۹ دی ماه، اظهار کرد: با توجه به اینکه این روز تاریخی در آستانه ۹ سالگی قرار داریم، هر چقدر زمان بیشتری از آن زمان می‌گذرد، مردم  به هوشیاری و بصیرت مقام معظم رهبری بیشتر پی می‌برند. 

هاشمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در آن زمان تاکید داشتند که سران فتنه از دوستان ما نیستند؛ گفت: این روزها که به نهمین سال این روز بزرگ می‌رسیم با مشاهده  منافقانی که از خارج از کشور سیستم داخلی را هدایت می‌کنند، بیشتر متوجه هوشمندی و  هوشیاری مقام معظم رهبری در این سال‌هامی‌شویم. 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و اتکا به تولیدات داخل همه ساله پیام می‌دهند؛ گفت: این موضوع نشان دهنده این است که ایشان پیش بینی‌هایی را می‌کردند که کشور ما در مواجهه با بحران‌های آخر با آمریکا قرار دارد. زمانی که آمریکا نمی‌تواند با کشورمان به مبارزه مستقیم روی بیاورد و با ایران جنگ کند؛   طبعیتا به راه‌های دیگر از جمله شکاف، اعتراض و ناراحتی‌های مردمی روی می‌آورد.

مناف هاشمی با تاکید بر اینکه امروز به وحدت نیاز بیشتری داریم، تاکید کرد: امروز برخی از ابرقدرت‌ها برای ضربه زدن  به کشور ما کمر بسته‌اند. طبیعی است که در این شرایط قوا باید  وحدت بیشتری داشته باشند.  ما می‌توانیم از شرایط تحریمی گذر کنیم و بهتر و اختلافات داخلی همه کاهش  دهیم.
وی در خصوص نقش رسانه‌های بیگانه در اختلاف افکنی در کشور گفت: این هم جزئی از برنامه‌های شوم دشمن با حساب می‌آید. ما صرفا جنگ تحریمی و اقتصادی نداریم؛ جنگ رسانه‌ای هم داریم.  آن‌ها برای حرف‌های منافقانه و دروغ خود هزینه‌های سنگینی می‌کنند.  اتفاق‌هایی در کشور رخ می‌دهد که دشمن قصد دارد از آن‌ها سواستفاده کند اما دشمن  برای هجمه گرایی در این زمینه موفق نمی‌شود و نمی‌تواند مردم را به بی راهه بکشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار