اعمال خاموشی در مرکز شهر اهواز

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اعمال خاموشی زمانبندی شده از امشب ۱۰ دی ماه به منظور پایداری برق در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا شکرخدایی مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور پایداری، تقویت و بهینه سازی شبکه برق در کلانشهر اهواز، مطابق برنامه زمانبندی شده، فاز اول اجرای پروژه ساماندهی و تغییر شبکه برق بازار مرکزی اهواز از فرسوده و قدیمی به ساختار تلفیقی جدید اجرا می گردد.

وی افزود: به همین منظور حدفاصل خیابان حضرت امام خمینی (ره) تا خیابان طالقانی و خیابان دکتر شریعتی تا آزادگان از امشب ۱۰ دی ماه از ساعت ۲۳ تا ساعت ۶ صبح فردا سه شنبه ۱۱ دی ماه توسط گروه های متعدد عملیاتی این شرکت آغاز بکار خواهد کرد.

شکرخدایی اضافه کرد: امشب در این عملیات از حدفاصل خیابان شریعتی تا مسلم، خیابان های شهید کیوان(کاوه) و شهید غفاری، کوچه پشت سینما آفریقا، مسجد شهید بهشتی با اعمال خاموشی مقطعی نسبت به تعویض کلیه تجهیزات فرسوده و نصب شبکه جدید برق اقدام می گردد.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان گرامی بیان کرد: از کلیه ساکنان مستقر در این منطقه تقاضا داریم تمهیدات لازم و ضروری را از زمان آغاز تا پایان زمان عملیات در نظر داشته باشند.

گفتنی است؛ شب گذشته بدلیل بارندگی برنامه موقتا لغو و آغاز عملیات به امشب موکول شد.

انتهای پیام/گ

اهواز خاموش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار