علت خاموشی شب گذشته در مرکز شهر اهواز چه بود؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز علت خاموشی شب گذشته در مرکز شهر اهواز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص علت خاموشی شب گذشته برخی خیابان‌های مرکز شهر اهواز گفت: این قطعی برق بر اساس برنامه زمانبندی و از پیش اعلام شده انجام گرفت تا نسبت به ساماندهی و تغییر شبکه برق بازار‌های مرکز شهر اهواز اقدام شود.

وی بیان داشت: این اقدام در راستای پایداری، تقویت و بهینه سازی شبکه برق در شهرستان اهواز، مطابق برنامه زمانبندی شده، فاز اول اجرای پروژه ساماندهی و تغییر شبکه برق بازار مرکزی اهواز در دستور کار قرار گرفت.

کریمی تصریح کرد: در این زمینه به دنبال آن هستیم تا شبکه برق بازار مرکز شهر اهواز از ساختاری فرسوده و قدیمی به ساختار تلفیقی جدید با پایداری بیش‌تر تغییر پیدا کند تا شاهد ارتقا پایداری شبکه برق در این مناطق باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: شب گذشته از از ساعت ۲۳ تا ساعت ۶ صبح امروز حدفاصل خیابان حضرت امام خمینی (ره) تا خیابان طالقانی و خیابان دکتر شریعتی تا آزادگان خاموشی‌هایی اعمال شد تا گروه‌های عملیاتی بتوانند در مناطق مورد نظر نسبت به تغییر شبکه اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول اذعان داشت: گروه‌های متعدد عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز شب گذشته در حدفاصل خیابان شریعتی تا مسلم و خیابان‌های شهید کیوان (کاوه) و شهید غفاری و نیز کوچه پشت سینما آفریقا و مسجد شهید بهشتی با اعمال خاموشی مقطعی نسبت به تعویض کلیه تجهیزات فرسوده و نصب شبکه جدید برق اقدام کردند.

انتهای پیام/گ

قطع برق در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.