گردوغبار اهواز را خاموش کرد/ نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق آماده باش هستند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از وقوع ۹ مورد قطعی برق در شبکه فشار ضعیف و فالت گذرا بر روی فیدر‌های شبکه فشار متوسط در سطح این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا شکرخدائی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به وقوع 9 مورد قطعی برق در اهواز در پی وقوع طوفان گرد و غبار در این کلانشهر بیان داشت: از این تعداد خاموشی 5 مورد قطعی برق در شبکه فشار ضعیف و 4 مورد فالت گذرا بر روی فیدرهای شبکه فشار متوسط رخ داد.

وی اذعان کرد: طبق هشدارهایی که روز گذشته مدیریت بحران استان در خصوص وزش باد شدید و وقوع پدیده ریزگرد در استان و شهرستان اهواز به ما داد، از ساعات اولیه امروز همه نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

شکرخدائی اظهار داشت: از ساعات 9 صبح که عملا وزش باد و پدیده ریزگردها در اهواز آغاز شد، نیروهای عملیاتی با توجه به آمادگی که داشتند در محل هایی که شاهد فالت، فالت گذرا و یا اتصال کوتاه در اثر برخورد اجسام با شبکه بودند، حضور پیدا کرده و نسبت به حل مشکل اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در ادامه افزود: بلافاصله پس از اعلام قطعی برق از سوی مرکز دیسپاچینگ، گروه های عملیاتی در محل حاضر و نسبت به حل مشکلات اقدام خواهند کرد.

وی علت خاموشی های پراکنده ای که در شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در شهر اهواز رخ داده است را بعضا وزش باد شدید و برخورد اشیا با شبکه عنوان کرد.

علیرضا شکرخدائی تصریح کرد: از ساعت 9 صبح امروز تا کنون در شبکه فشار ضعیف شاهد قطعی برق در یک خیابان از شهرک دانشگاه، یک خیابان در منطقه کیانشهر، یک خیابان در منطقه باغ معین، یک خیابان در منطقه فاز 2 پاداد و یک خیابان نیز در منطقه بسیجیان اهواز و همچنین شاهد 4 مورد فالت گذرا بر روی فیدرهای شبکه فشار متوسط به دلیل برخورد اشیا به این شبکه ها بودیم.

وی بیان کرد: باتوجه به اقدامات انجام گرفته در راستای پایداری شبکه، خوشبختانه شاهد پایداری شبکه برق اهواز هستیم. باتوجه به وقوع این پدیده، امروز عملا شبکه پایداری را در سطح شهر اهواز شاهد بودیم.

انتهای پیام/گ

قطع برق در اهواز بدلیل وقوع طوفان گردوغبار

برچسب ها: آلودگی هوا ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.