رعایت نکردن الگوی مصرف برق در اهواز برابر با خاموشی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از وقوع خاموشی و قطع برق در این کلانشهر در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف برق خبر داد.

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: ما برای مردم خاموشی اعمال نمی‌کنیم، اما هرگونه مصرف بیش از اندازه برق در مناطق کلانشهر اهواز با توجه به گرمای شدید هوا سبب وارد آمدن آسیب به تجهیزات توزیع و فوق توزیع و بروز خاموشی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در برخی از مناطق اهواز به علت رعایت نکردن الگوی مصرف برق، بار شبکه به شدت بالا رفته و بخشی از شبکه توزیع و فوق توزیع دچار مشکل می ‌شود و در این زمینه مجبور هستیم تا نسبت به انتقال بار بر روی ایستگاه‌ های دیگر اقدام نماییم.

کریمی با اشاره به آسیب دیدن تجهیزات برق به واسطه بالا رفتن بار اذعان کرد: کار انتقال بار مناطق بر روی ایستگاه‌های دیگر کاری بسیار دشوار است، اما این اقدام صورت می گیرد تا بتوانیم نسبت به اصلاح شبکه اقدام کنیم و مردم نیز کم تر با قطعی برق مواجه شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه بیش تر آسیب‌هایی که به تجهیزات توزیع و فوق توزیع وارد می‌شود به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف است، افزود: شرکت توزیع برق اهواز برای مردم خاموشی اعمال نمی‌کند، اما هرگونه مصرف بیش از اندازه با توجه به گرمای شدید هوا باعث آسیب به تجهیزات و بروز خاموشی خواه شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگر مشاهده شود که در منطقه‌ای تجهیزی نیم‌سوز است، به صورت پیش دستانه و در ساعات ابتدایی صبح نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام می شود و این کار با انتقال بار منطقه به ایستگاهی دیگر انجام می‌گیرد و پس از تعمیرات مجددا بار به جای خود باز می‌گردد.

انتهای پیام/گ

بروز خاموشی بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق

برچسب ها: توزیع برق ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار