شکستن 75 پایه برق را در اهواز بر اثر طوفان و تندباد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز از شکستن 75 پایه برق بر اثر طوفان و تندباد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید آقایی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به وقوع تندباد و طوفان از روز گذشته در این شهرستان اظهار داشت: این پدیده همراه با بارش باران در مسیرهای بیرون شهری اهواز سبب شکستن 75 اصله پایه شبکه فشار متوسط شد.

وی با بیان اینکه طوفان سبب سقوط پایه های شبکه 33 کیلوولت در 6 نقطه در مسیر روستایی اهواز و کارون شد، تصریح کرد: همین امر سبب قطع برق در برخی از مسیرهای روستایی کلانشهر اهواز گردید.

آقایی پایه های برق شکسته شده در مسیر جاده غیزانیه را شامل؛ روستاهای عین الزمان، یحشه، حمیره، شمه، بیت مندیل، مسلمه یک و دو، سودان، چای سودان، سید شرف، ابویرو و غدیرسبه و در مسیر دامغه کوچک روستاهای ملچ، خرشه، ام طرفه، یربه و قودور، و در مسیر جاده خرمشهر روستاهای شموس و دب حردان، و نیز مسیر آب تیمور در شهرستان کارون نیز روستای عطیش عنوان کرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز در ادامه افزود: تاکنون با تفکیک بار توسط کلیدهای جداساز، شبکه حادثه دیده از خط اصلی تفکیک شده و بقیه روستاها برقدار شده اند، ولی در برخی مسیرها به علت گل و لای فراوان و کشاورزی بودن مسیر فعلا امکان تردد خودرویی برای اصلاح شبکه وجود ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: درحال حاضر در تلاش هستیم تا اقلام مورد نیاز جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده را تامین و به محل ارسال کرده و تا جای ممکن نسبت به اصلاح اقدام نماییم.

انتهای پیام/گ

پایه های برق در اهواز سقوط کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.