عابدینی: فشردگی رقابت‌ها به آمادگی بازیکنان لطمه می‌زند

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان گفت: از دوازدهم بهمن، هر ۲۰ روز یک مسابقه داریم و این فشردگی رقابت‌ها قطعا به بازیکنان فشار می‌آورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان درباره اردوی آمادگی تیم ملی در راه مسابقات جهانی لهستان اظهار کرد: مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی از بیستم آذرماه شروع و تا سی ام ادامه داشت. بعد از پایان مرحله اول ۲ روز استراحت کردیم و الان به مدت ۱۱ روز است که مرحله دوم اردو را پشت سر می‌گذاریم.

او در ادامه افزود: اولین مسابقه ما در رقابت‌های جهانی لهستان دوازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد و امیدوارم عملکرد خوبی را در این بازی‌ها داشته باشیم، چونکه سال بعد، مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم و برای اینکه بتوانیم سهمیه المپیک در بخش تیمی را کسب کنیم، نیاز داریم جز هشت تیم برتر باشیم.

از دوازدهم بهمن ماه به بعد هر ۲۰ روز یکبار مسابقات مختلفی را در پیش داریم و این فشردگی رقابت‌ها قطعا به بازیکنان فشار می‌آورد و باعث می‌شود که از روند روبه رشدشان دور شوند، اما شرایط برای تمامی کشور‌ها یکسان است و همان طور که گفتم امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص مهم‌ترین حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: تیم‌های کره جنوبی، روسیه، ایتالیا، مجارستان از قدرت خوبی برخوردار هستند و ما بازی‌های سختی را در پیش داریم، اما هدفمان رسیدن به خوش رنگ‌ترین مدال است.

کاپیتان تیم ملی شیمشیربازی سابر در پایان خاطر نشان کرد: فعلا شرایطمان خوب است و امیدوارم در تمامی مسابقاتی که در پیش داریم بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا شمرنده مردم نشویم.


بیشتر بخوانید:

سابريست های شمشيربازی اردو نشين شدند

آغاز اردوی تيم ملی جوانان و نوجوان شمشیربازی اسلحه اپه

برنز جام جهانی تهران برگردن جوانان سابریست ایران


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار