فتاحی: دوست نداریم روابط ما با تراکتورسازی خدشه دار شود/ از دعوت نشدن قلعه نویی شوکه شدیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: دوست نداریم روابط ما با تراکتورسازی به خاطر یک بازیکن خدشه دار شود.

فتاحی: دوست نداریم روابط ما با تراکتورسازی خدشه دار شود/ از دعوت نشدن قلعه نویی شوکه شدیمرضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت تراکتورسازی ها به علت عقد قرارداد با مسلمی پور اظهار کرد: مسلمی پور بازیکن آزاد است و ما با هماهنگی سازمان لیگ اقدام به جذب این بازیکن کردیم. به هر حال  باشگاه تراکتورسازی مدارک و مستندات خود را ارائه کند و تابع مقررات سازمان لیگ هستیم.

او ادامه داد: روابط خوبی بین باشگاه های سپاهان و تراکتورسازی وجود دارد و ما دوست نداریم این روابط  به خاطر یک بازیکن خدشه دار شود.

 سرپرست سپاهان درباره اینکه قلعه نویی برای بازی های جام ملت های آسیا به امارات می رود، گفت: فدراسیون فوتبال دعوتنامه ای برای برخی از مربیان جهت حضور در جام ملت های آسیا ارسال کرده است اما اسم قلعه نویی در این لیست نیست. به هر حال ما از اقدام مسئولان فوتبال شوکه شدیم که پرافتخارترین مربی لیگ را برای تماشای بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا دعوت نکرد.

فتاحی درباره وضعیت نقل و انتقالات سپاهان گفت: حسینی و دشتی ۲ بازیکن ذوب آهن و سایپا در لیست مدنظر قلعه نویی هستند و ما هم درخواست خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکنان به باشگاه ها دادیم. باشگاه ذوب آهن با درخواست ما مخالفت کرد اما هنوز سایپایی ها جواب ندادند.

انتقال بازیکنان ما به صنعت نفت بستگی به تصمیم قلعه نویی دارد 

او بیان کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان پیشنهاد جذب علی محمدی و سرلک را داده است که قلعه نویی سرمربی تیم  در این باره تصمیم گیری می کند. همچنین باشگاه نظر این ۲ بازیکن را جویا می شود و اگر مشکلی نداشته باشند با صلاحدید قلعه نویی به صنعت نفت آبادان انتقال می یابند.

سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر فقط مسلمی پور را جذب کردیم و قصد داریم که مابقی بازیکنان مدنظر قلعه نویی هم به خدمت بگیریم.


بیشتر بخوانید: 

 سپاهانی‌ها آب پاکی را روی دست سرخپوشان پایتخت ریختند

برگزاری اردوی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال در کیش

تابش: الحاجی‌گرو در لیست سپاهان نیست/ قضاوت داوران در نیم فصل اول مطلوب نبود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار