شکست ارژن مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند اصفهان به زحمت ارژن شیراز را از پیش رو برداشت.

شکست ارژن مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز یک بازی به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و تیم ارژن ۲-یک نتیجه را مقابل میهمان صدرنشینش گیتی پسند اصفهان واگذار کرد.

محمد شجری و محمد حسین درخشانی در دقایق ۳ و ۶ نیمه دوم موفق به گشودن دروازه مجتبی بذرافشان سنگربان ارژنی‌ها شدند و مهدی زاهدی در دقیقه ۱۸ نیمه دوم تک گل نماینده فارس را به ثمر رساند.

تا پایان هفته ۲۳ این رقابت‌ها گیتی پسند اصفهان با ۶۱ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و ارژن شیراز هم با ۲۶ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: متاسفانه در همان دقایق ابتدایی جعفر نجفی بدلیل شکستگی دست از بازی بیرون رفت و اندیشه‌های تاکتیکی ما بهم ریخت، اما بازیکنات ارژن نشان دادند چیزی از تیم صدرجدولی گیتی پسند کم ندارند و اختلاف یک گل شایستگی تیم ارژن را نشان می‌داد.

وی افزود: در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشیم، اما از تلاش بازیکنان راضی هستم و به تیم خوب گیتی پسند اصفهان بابت برد تبریک می‌گویم.

رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: می‌دانستیم ارژنی‌ها بازی بسته‌ای را مقابل حریفان به نمایش می‌گذارند و رو به ضد حمله می‌آورند، بر این اساس اندیشه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کردیم و خوشبختانه به ۳ امتیازی که مد نظرمان بود دست یافتیم.

لک برگزاری مرحله پلی آف را نیز برای لیگ برتر فوتسال مناسب ندانست و افزود: برای لیگی که بازی‌های با فشردید و به این شکل برگزار می‌شود نیازی به برگزاری مرحله پلی آف نبود و این مسئله برای تیمی مول گیتی پسند که بازیکنات ملی پوش دارد سبب خستگی و آسیب دیدنی آن‌ها شده و ضرر آن به تیم ملی خواهد رسید.

ایمان غلامی و وحید سکوتی دیدارارژن شیراز و گیتی پسند اصفهان را قضاوت کردند.

تیم ارژن شیراز در هفته ۲۴ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، یکشنبه ۱۶ دی ماه میهمان مقاومت قرچک است.
انتهای پیام/م

پیروزی صدرنشین لیگ برتر فوتسال در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار