مربی تیم ملی فوتبال امید: بازیکنان جدید لژیونر را نمی‌شناسم!

یکی از مربیان تیم ملی فوتبال امید ایران مدعی شد آرش شرقی و اردستانی، بازیکنان جدید لژیونر تیم ملی امید را نمی‌شناسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی جدید تیم ملی فوتبال امید ایران از ۱۳ دی آغاز می‌شود و شاگردان زلاتکو کرانچار پس از ۱۰ روز تمرین در آکادمی ملی فوتبال راهی دوحه قطر خواهند شد تا در تورنمنتی حاضر شوند. عنابی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال قطر)، کویت و تاجیکستان حریفان ایران در این رقابت‌ها هستند.

در فهرست اعلامی مرد کروات، نام ۲ بازیکن جدید لژیونر دیده می‌شد. آرش شرقی (گالاتاسرای ترکیه) و عرفان اردستانی (اورنج کانتی) این ۲ بازیکن خیلی کم برای تیم‌های باشگاهی شان بازی کردند. شرقی که چند بار با تیم بزرگسالان گالا تمرین کرده، تنها ۴- ۵ بازی برای جوانان و امید این باشگاه انجام داده، اما مورد توجه کادرفنی تیم ملی امید قرار گرفته و به اردو دعوت شده است.

از سویی دیگر عرفان اردستانی در لیگ دسته دوم آمریکا بازی می‌کند. او تا چند ماه قبل بازیکن فوتبال دانشگاهی آمریکا بود و در ابتدای فصل جاری به تیم اورنج کانتی پیوست که مالکان ایرانی دارد و در لس آنجلس فعالیت می‌کند.

برای پیگیری کارنامه و عملکرد آن‌ها به سراغ یکی از مربیان تیم ملی امید رفتیم و او که مایل نبود، مصاحبه‌ای انجام دهد، درباره شرقی و اردستانی بیان کرد: این ۲ بازیکن را نمی‌شناسم و از آن‌ها اطلاعی ندارم. نمی‌دانم آیا کرانچار او را دعوت کرده یا استیلی، اما تاکنون بازی‌های آن‌ها را ندیدم و از عملکرد آن‌ها مطلع نیستم.

او افزود: درباره این ۲ بازیکن باید پس از آنکه به اردو آمدند، صحبت کرد، اما بازیکنان جدید لژیونر تیم ملی امید را نمی‌شناسم.


بیشتر بخوانید:

پیروزى تیم ملى فوتبال امید ایران برابر عمان

برنامه مسابقات تیم ملی فوتبال امید در تورنمنت قطر اعلام شد

پیروزى تیم ملى فوتبال امید ایران برابر عمان


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره شرقی و اردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار