اختتامیه دویست و چهل و نهمین دوره بصیرت مرکز آموزش 05

اختتامیه دویست و چهل و نهمین دوره بصیرت ویژه کارکنان،همسران و فرزندان مرکز آموزش 05 برگزار شد.

اختتامیه دویست و چهل و نهمین دوره بصیرت مرکز آموزش 05به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اختتامیه دویست و چهل و نهمین دوره بصیرت ویژه کارکنان،همسران و فرزندان مرکز آموزش 05 برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دوست محمدی ضمن عرض تشکر از حضور خانواده ها در این دوره از کلاسهای بصیرت ،اجرای این دوره ها را بسیار مهم و ضروری دانسته و گفت:هدف از برگزاری این کلاسها ارتقاء روحیه صمیمیت ،تفاهم و محبت بین خانواده هاست.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 05 با اشاره به زندگی امام خمینی (ره) و نحوه برخورد ایشان با همسرشان افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی حتی در صدا زدن همسران از الفاظ بسیار محبت آمیز استفاده میکرده و علی رغم مسئولیت رهبری و مشکلات آن ،فرصت کافی برای خانواده ایجاد مینمودند.

فرمانده مرکز آموزش 05 در ادامه بصیرت و آگاهی را از مسائل و قواعد اساسی زندگی دانست و خاطر نشان کرد : بیشتر آسیب های ما بدلیل عدم بصیرت ماست. اگر تهدید ها و آسیب ها شناسایی شود می توان مشکلات را به نحوی حل کرد.

سرهنگ شکر الله خسروی یکی از فرصتهای بی بدیل و بی نظیر را داشتن فرزند و خانواده از جانب خدا معرفی کرد و گفت: تهدید های زیادی خانواده را در معرض خطر قرار داده که مهمترین آنها تهدیدات سازمان یافته از قبیل فضای مجازی است.

در ادامه رئیس سابق سازمان حج و زیارت استان کرمان حجت الاسلام سازندگی نیز در جمع کارکنان و خانواده ها با قرائت فراز ششم از صحیفه سجادیه حرص و طمع را ریشه بسیاری از مشکلات دانست و افزود: غضب نیز باعث تزلزل زندگی انسان شده که در این مواقع بهترین راه کار صبوری و مهربانی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار