وجود ۴ هزار مددجوی قالیباف کمیته امداد در کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۴ هزار مددجوی قالیباف کمیته در استان وجود دارد که در صنعت قالی تاثیرگذار هستند.

وجود ۴ هزار مددجوی قالیباف کمیته امداد در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی در حاشیه مراسم معرفی سرپرست جدید کمیته امداد منوجان با بیان اینکه عمده چالش‌های اجتماعی به سمت کمیته امداد است، گفت: تمام خانواده‌هایی که به هر دلیلی سرپرست خانوار را از دست می‌دهند تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه کارکردن در مجموعه کمیته امداد کاری دشوار است چراکه مدام با درد و رنج مردم سروکار دارند، عنوان کرد: ما امروز در جنگ قرار داریم، اما نه جنگ موشکی بلکه جنگ امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی است.

صادقی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمن به دنبال این است که ما نتوانیم خدمات نظام را به نسل جدید بیان کنیم، و اینکه درست است معادلات اقتصادی ما به‌هم ریخته است، اما نمی‌شود که به اصل خود لگد بزنیم.

وی بیان داشت: در یک ماه و نیم گذشته، یک‌هزار و ۸۸۰ خانوار به جمعیت کمیته امداد منوجان اضافه شده است لذا ما معتقدیم که مددجوی کمیته امداد نباید منتظر دریافت مستمری باشد بلکه باید آن‌ها را با ایجاد اشتغال خرد مستقل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ۱۳ میلیارد تومان در سال ۹۷ تسهیلات اشتغال برای منوجان تخصیص داده شده است، بیان کرد: امنیت مشاغل خرد از مشاغل کلان بیشتر است و ما باید تلاش کنیم خانواده‌های تحت حمایت کمیته را به سمت اشتغال‌های خرد سوق دهیم.

صادقی با بیان اینکه ۴ هزار مددجوی قالیباف کمیته در استان وجود دارد که در صنعت قالی تاثیرگذار هستند، تاکید کرد: مسوولان شهرستان منوجان همت کنند که اعتبارات تخصیص داده شده سال ۹۷ را به صورت کامل جذب کنند.

دراین مراسم عباس مهدوی‌اصل به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد شهرستان منوجان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

تاثیر قالی بافان کمیته امداد برصنعت فرش استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار